שירות טכנאים אמנה
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של אמנה – Amana ​ישראל

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי אמנה הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר אמנה, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים אמנה כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מקרר אמנה חייגו עכשיו 072-397-4476
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מקררים תוצרת אמנה.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מקררי אמנה.
כל טכנאי אמנה בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי אמנה

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר אמנה ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

גיא ש. – נס ציונה
“המקרר של אמנה (Amana) לא קירר כמעט בכלל. שירות מרום שלחו טכנאי תוך כמה שעות, הוא החליף חיישן והסביר כל שלב. מקצוענים אמיתיים עם גישה נהדרת.”
נועה ל. – ראש העין
“הייתה נזילה מתחת למקרר – לא ידעתי מאיפה. מרום עלו על זה בשניות. השירות היה מהיר ונעים.”
אביתר ש* מעלה הארבעה
“פניתי לשירות מרום כי המקרר קפא בפנים. הם ידעו בדיוק מה לבדוק, תיקנו במקום והשאירו אחריהם מקרר תקין ומטבח נקי. מומלצת מאוד.”
שלומי ב. – רמת גן
“הצפצוף הטריף אותנו. חשבתי שנצטרך להחליף את כל המקרר. לשמחתי, שירות מרום מצאו שזה רק חיישן דלת – חצי שעה ותוקן. גם המחיר היה מפתיע לטובה.”
טל מ. – חולון
“אני רגיל לקבל שירות איטי ואדיש. הפעם? וואו. טכנאי הגיע באותו היום, פתר בעיה מורכבת במקפיא של אמנה (Amana), ונתן אחריות כתובה. נדיר למצוא כאלה.”

וודא שהטמפרטורה מכוונת ל-4°C בתא הקירור ושהדלת נסגרת הרמטית.
בדוק שהפתח בין תא ההקפאה לתא הקירור לא חסום.
אם יש רעש חריג או שהמדחס עובד כל הזמן – ייתכן שמדובר בתרמוסטט או חיישן תקול.
אם לאחר כל זה אין שיפור – פנה לטכנאי.

במקרים רבים מדובר בכיוון טמפרטורה נמוך מדי.
כוון ל-4°C בתא הקירור ואל תצמיד מזון ישירות לפתחי האוורור.
אם זה לא משתנה – ייתכן שיש תקלה בחיישן או בתרמוסטט.
שירות מקצועי יוכל לאבחן את הסיבה ולפתור אותה במהירות.

וודא שיש חשמל בשקע ושלא קפץ מפסק בלוח החשמל.
נסה לחבר מכשיר אחר לאותו שקע לבדיקה.
אם התאורה הפנימית לא נדלקת – ייתכן שיש תקלה בכרטיס הפיקוד.
במקרה כזה יש להזמין טכנאי מוסמך.

רעש עדין של מדחס או מאוורר נחשב תקין, בעיקר בזמן הפשרה.
אך אם יש רעש נקישות, זמזום חזק או טרטור מתמשך – ייתכן שיש בעיה.
בדוק אם יש מגע של חלק אחורי עם הקיר או חפץ שמרעיד.
אם הרעש לא חולף – דרושה בדיקה מקצועית.

סביר שהדלת לא נסגרת טוב או שהאטם בלוי.
בדוק גם שהמזון לא מפריע לסגירה מלאה של הדלת.
אם הקרח חוזר שוב ושוב – ייתכן שמנגנון ההפשרה התקלקל.
הפשר את המקרר ונסה שוב – אם ממשיך, פנה לשירות.

נזילה יכולה לנבוע מסתימה בתעלת הניקוז שנמצאת בתא הפנימי.
נסה לנקות עם מים חמים או קיסם את הפתח שבתחתית תא הקירור.
ודא גם שהמגש האחורי (מאחורי המקרר) לא מלא.
אם אינך בטוח – טכנאי יוכל לטפל בזה במהירות.

בדוק שהמדפים והבקבוקים בדלת לא חוסמים את הסגירה.
אם הגומייה שחוקה או קרועה – יש להחליף אותה.
פעמים רבות מדובר בכיוון פשוט של הצירים.
שירות מקצועי יכול לבצע כיוון ואטימה מחדש במקום.

בדוק שהדלת באמת סגורה הרמטית – לעיתים המזון מפריע.
אם הכל תקין מבחינת סגירה – ייתכן שחיישן הדלת התקלקל.
ניסיון לכיבוי והפעלה מחדש עשוי לאפס את המערכת.
אם הצפצוף ממשיך – נדרש טיפול טכני.

רוקן את המקרר, נקה את המדפים עם חומץ או סודה לשתייה.
השאר קופסה פתוחה עם סודה לשתייה לספיגת ריחות.
וודא שאין שאריות מזון ישן שהצטברו בפינות או מתחת למגירות.
אוורור המקרר למשך מספר שעות גם עוזר.

אם המדחס עובד ללא הפסקה, ייתכן שהמקרר לא מגיע לטמפרטורה הרצויה.
בדוק שהאטם של הדלת תקין ושהטמפרטורה לא מכוונת נמוך מדי.
גם סביבה חמה או הצבה צמודה לקיר עלולות לגרום לכך.
במקרה שזה נמשך – כדאי לפנות לבדיקה מקצועית.