שירות טכנאים באוכנט
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של באוכנט (באוכנט) ישראל

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי באוכנט Bauknecht הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר באוכנט, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים באוכנט (באוקנט) כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מוצרי באוכנט חייגו עכשיו 072-396-9531
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת באוכנט.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי באוכנט.
כל טכנאי באוכנט בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי באוכנט.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר אמנה ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

לקוחות מספרים עלינו...

מאיה ר. – כפר סבא
“הזמנתי את רטפון לתיקון מכונת כביסה bauknecht באוכנט שלא סחטה, תוך חצי שעה הטכנאי מצא גוף זר במשאבה והחזיר אותה לפעולה. שירות אדיב, מהיר ובמחיר הוגן. פשוט מעולים!”
איתי פ. – רחובות
“הזמנתי את רטפון לתיקון מכונת כביסה bauknecht באוכנט שלא סחטה, תוך חצי שעה הטכנאי מצא גוף זר במשאבה והחזיר אותה לפעולה. שירות אדיב, מהיר ובמחיר הוגן. פשוט מעולים!”
דנה ב. – נתניה
“המדיח של bauknecht עשה רעש מוזר ולא ניקה כמו פעם. טכנאי של רטפון הגיע, ניקה את כל מערכת הסינון וסידר את הבעיה בלי צורך בחלפים. בסוף גם נתן לי הסברים על שימוש טוב יותר במדיח, ממליץ.”
גיא ש. – מודיעין
פניתי לרטפון בעקבות קוד תקלה בתנור – הטכנאי ששמו אדיר, כשמו כן הוא, הסביר הכל בסבלנות, פתר את הבעיה בצורה מקצועית והשאיר את המטבח נקי לגמרי. כיף לקבל שירות כזה,
רונית מ. – הרצליה
“רטפון פשוט תותחים! מכונת הכביסה לא רוקנה מים, והייתי בטוחה שזה הסוף שלה. אבל הם שלחו טכנאי מנוסה שתיקן את זה בשקט וביעילות. הכול חזר לעבוד כמו שצריך, פשוט בלי בעיות. איזה כיף שיש בעלי מקצוע שבאמת יודעים לפתור את הבעיות במהירות ובמקרה הזה עם מינימום עלויות, ממש הצילו אותי.”

ייתכן שהגוף החימום העליון או התחתון התקלקל.
לפני שפונים לטכנאי, בדקו אם יש קוד תקלה בתצוגה או נורת אזהרה.
ניקוי יסודי סביב גופי החימום יכול לעיתים לעזור.
אם זה לא משתפר – כדאי להזמין טכנאי מוסמך להחלפת רכיב.

ראשית, בדקו שהברז פתוח ושיש לחץ מים.
אם הכל תקין, ייתכן שמסנן כניסת המים סתום – נקה אותו בזהירות.
ודאו גם שצינור הכניסה לא מקופל או לחוץ.
אם עדיין לא מוזרמים מים – הבעיה כנראה במשאבת הכניסה.

בדקו שהזרועות מסתובבות ושאין שאריות מזון בתחתית.
ניקוי המסנן הפנימי חשוב במיוחד במכשירי bauknecht באוכנט.
השתמשו בטבליות איכותיות והקפידו להפעיל תוכנית ניקוי אחת לחודש.
הימנעו מהעמסת כלים שמסתירה את פתחי ההתזה.

אם מדובר במים לאחר אפייה או שימוש בגריל – זה לא תקלה.
bauknecht באוכנט משתמשים לעיתים באדים לבישול, וזה יוצר לחות.
יש לנגב את המים עם סיום הפעולה, במיוחד מסביב לדלת.
אם מצטברים מים לעיתים קרובות – כדאי לבדוק אטם דלת או ניקוז.

טלפון חירום לטכנאי לתיקון מוצרי באוכנט הינו: 072-396-9531. ניתן לפתוח קריאת שירות מהירה לתיקון מוצרי באוכנט השונים כגון מדיחי עלים, תנורים, מכונות כביסה ועוד.

הטלפון של טכנאי למוצרי חשמל ביתיים תוצרת באוכנט הינו: 072-396-9531. על התיקון ניתנת אחריות ל 3 חודשים, התחייבות לשימוש בחלפים מקוריים בלבד.

נסו לנתק את התנור מהחשמל למספר דקות ולהחזיר.
אם התקלה חוזרת – קוד השגיאה מצביע על רכיב תקול.
בדקו במדריך או צרו קשר עם טכנאי שמכיר את bauknecht באוכנט.
אל תנסו לפרק לבד – זה עלול לגרום לנזק נוסף.

ברוב המקרים מדובר בפילטר סתום או גוף זר במשאבה.
פתחו את מכסה הפילטר בתחתית, הניחו מגבת, ונקו בעדינות.
בדקו גם את צינור הניקוז מאחור – ייתכן שהוא מקופל.
אם הבעיה חוזרת – ייתכן שצריך להחליף משאבת ריקון.

לרוב מדובר בחוסר מלח למדיח או חומר הברקה.
בדקו אם יש צורך למלא את מיכל המלח והמבריק.
יתכן גם שמדובר במים קשים במיוחד – כדאי לשקול פילטר חיצוני.
שימוש יתר בטבליות גם עלול לגרום לשאריות על הכלים.

סביר להניח שיש בעיה בגוף החימום או בתרמוסטט.
לפעמים הצטברות שומן מונעת הפצת חום תקינה – נסו לנקות היטב.
ודאו שהדלת נסגרת היטב, ושהאטם לא בלוי.
במידה וזה לא משתפר – מומלץ לבצע בדיקה מקצועית.

סביר שמדובר בדלת שלא נסגרת היטב או שצינור המים סתום.
ודאו שהמגירות סגורות עד הסוף, ושיש חיבור מים פעיל.
במידה ומופיע קוד שגיאה – עיינו במדריך למשתמש.
במקרה של ספק – טכנאי יכול לבצע בדיקת מערכת מלאה.

בדקו שהמכונה עומדת על משטח ישר ויציב.
כדאי לאזן את הרגליות ולהניח משטח גומי מתחת.
חלוקת משקל לא נכונה (למשל, רק מגבת אחת) עלולה לגרום לרעידות.
אם המצב ממשיך – ייתכן שיש בולם זעזועים תקול.תוכן ספוילר