שירות טכנאים בלומברג
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של בלומברג – Blomberg ​ישראל

מחכה לשיחה מכם
וישמח לפתור כל תקלה

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי בלומברג Blomberg הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר שארפ, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים בלומברג כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מקרר שארפ חייגו עכשיו 072-397-4473
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת בלומברג.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון בלומברג.
כל טכנאי בלומברג בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי בלומברג.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר בלומברג ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

דניאל ט. – תל אביב
“הזמנתי את שירות מרום בגלל שהמקרר של בלומברג (Blomberg) לא קירר בכלל. הטכנאי הגיע תוך 3 שעות, אבחן את הבעיה והחליף חיישן במקום. שירות פשוט מדהים, מקצועי ונעים.”
נעמה ג. – גבעתיים
“המדיח לא ייבש כמו שצריך. פניתי לשירות מרום והופתעתי מהמהירות. גם תיקון וגם הסברים איך למנוע את זה בעתיד. תודה!”
אורי ל. – פתח תקווה
“המייבש שלנו עשה רעש מוזר והפסיק לחמם. שירות מרום שלחו טכנאי למחרת, הוא זיהה בעיה בגוף החימום, טיפל בזה בצורה נקייה ויסודית. גם המחיר היה הוגן.”
לירון מ. – רמת גן
“התנור של בלומברג (Blomberg) פשוט הפסיק להתחמם. חשבתי שזה סוף הדרך שלו, אבל מרום הצילו אותי. הגיעו בזמן, פתרו את התקלה במהירות, והיו פשוט אדיבים לאורך כל הדרך.”
דפנה ש. – רחובות
“מכונת הכביסה לא סחטה, חששתי שצריך להחליף אותה. למזלי פניתי לשירות מרום. הטכנאי היה מקצועי, סבלני, הסביר לי מה הבעיה – פילטר סתום – וסידר אותה תוך רבע שעה. חוויית שירות מצוינת.”

הבעיה בדרך כלל נובעת מפילטר סתום או גוף זר במשאבת הניקוז.
פתח את הפילטר בחלק התחתון של המכונה ונקה אותו בעדינות.
ודא שהצינור האחורי לא מקופל או חסום.
אם גם לאחר הניקוי הבעיה נמשכת – יש לפנות לטכנאי.

לעיתים קרובות הבעיה נובעת ממחסור בחומר הברקה.
בדוק אם יש צורך למלא את מיכל ה-Rinse Aid.
אם גוף החימום חלש או לא פועל – הוא משפיע על יכולת הייבוש.
הפעל גם תוכנית מלאה עם טמפרטורה גבוהה לניקוי יסודי.

ייתכן שמצטבר לכלוך במסנן או במעבה (בדגמי קונדנסציה).
נקה את הפילטרים היטב, כולל הפילטר התחתון אם יש.
אם המכשיר עדיין לא מחמם – ייתכן שהגוף החימום או התרמוסטט התקלקלו.
במקרה כזה נדרש טכנאי לבדיקה והחלפה של רכיבים.

ודא שהגדרת הטמפרטורה תקינה ושהדלת נסגרת כמו שצריך.
לעיתים הבעיה נובעת בגוף חימום עליון או תחתון.
נקה היטב את פנים התנור, כולל מסביב לגופי החימום.
אם ההתחממות איטית או לא אחידה – הזמן בדיקה מקצועית.

בדוק את כיוון הטמפרטורה בתא הקירור (מומלץ סביב 4°C).
וודא שאין חסימה של פתחי אוורור בתוך המקרר.
אם הדלת לא נסגרת היטב – הגומייה עשויה להיות בלויה.
חוסר גז או חיישן תקול גם עלולים לגרום לבעיה.

אם המכונה לא מאוזנת או עומדת על רצפה לא יציבה – זה עלול לגרום לרעידות.
בדוק את הרגליים, ונסה לשלב כמות כביסה מאוזנת בתוף.
במכונות ישנות – ייתכן שבולמי הזעזועים נשחקו.
טכנאי יוכל לבדוק אם יש צורך בהחלפת רכיבים.

הצפצוף לרוב מתריע על דלת שלא נסגרה או טמפרטורה גבוהה מדי.
ודא שהמקרר לא עמוס מדי ושהדלת סגורה היטב.
אם החיווי נמשך גם לאחר סגירת הדלת – ייתכן שחיישן הדלת תקול.
ניתוק החשמל לכמה דקות עשוי לאפס את המערכת.

בדוק אם הברז פתוח, ואם צינור הכניסה אינו מקופל.
ייתכן שמסנן הכניסה נסתם – נקה אותו בזהירות.
אם המשאבה לא פועלת כלל – יש לבדוק את לוח הפיקוד או המשאבה.
במקרה כזה דרוש טכנאי מקצועי עם ניסיון בבלומברג (Blomberg).

אם נשמעים קולות חיכוך או נקישות – ייתכן שיש גוף זר בתוף.
בדוק אם המסננים מותקנים נכון ולא רופפים.
רעש תמידי או חזק במיוחד יכול להצביע על מיסב תקול.
במקרה כזה, יש להזמין שירות לאבחון ותיקון.

כבה את התנור ונתק מהחשמל למשך דקה, ולאחר מכן הפעל שוב.
אם הלחצנים עדיין לא מגיבים – ייתכן שיש בעיה בלוח הפיקוד.
נזילה או שומן שנכנסו פנימה יכולים גם הם לשבש את הפעולה.
במקרה כזה דרושה בדיקה פנימית של טכנאי.