שירות טכנאים דה דיטריש
כאן לשירותכם

להזמנת טכנאי התקשרו:

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי דה דיטריך De Didtrich הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר דה דיטריש , חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים דה דיטריש כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מוצרי דה דיטריש חייגו עכשיו 072-396-9524
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת דה דיטריש.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי דה דיטריש.
כל טכנאי דה דיטריש בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי דה דיטריש.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר אמנה ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

ניר ר. – רמות השבים
“שירות יוצא מן הכלל. מקרר של דה דיטריש (De Dietrich) התחיל להקפיא גם את הירקות, והטכנאי זיהה שהחיישן לא תקין. תוך 24 שעות הוחלף, והכל חזר לקדמותו. אדיבות ומקצועיות שלא רואים בכל יום.”
ליאן ג. – הרצליה
“הזמנתי את שירות מרום לתיקון מדיח. הגיעו בזמן, הסבירו כל שלב, ותיקנו בלי להשאיר לכלוך. ממש מרשים.”
איל ש. – נס ציונה
“הייתה לי בעיה מורכבת בתנור של דה דיטריש (De Dietrich), אף טכנאי לא הצליח לפתור. רק רטפון הגיעו עם ידע אמיתי, פתרו את התקלה בלי הרבה רעש, והשאירו אותי רגוע. מאז אני ממליץ רק עליהם.”
שלי מ. – קרעת אתא
“המקרר הפסיק לקרר ביום שישי בצהריים. לא האמנתי שיגיעו, אבל תוך שעתיים הטכנאי כבר היה אצלנו. תיקן במקום. באמת הצילו אותנו.”
דורון א. – תל אביב
“חיפשתי טכנאי למכשיר יוקרתי ורגיש כמו תנור דה דיטריש (De Dietrich), והופתעתי לטובה. רטפון הפגינו ידע, דיוק, וסבלנות. גם המחיר היה הוגן. ממליץ בלי לחשוב פעמיים.”

גוף החימום הוא האשם הנפוץ ביותר בתנורים של דה דיטריש (De Dietrich).
בדוק אם מופיעה נורת חיווי או קוד תקלה בתצוגה.
ודא שהטיימר לא מכוון בטעות על מצב השהייה.
אם התקלה חוזרת – יש להזמין טכנאי להחלפת גוף או תרמוסטט.

ראשית, ודא שמיכל חומר ההברקה מלא.
בחר תוכנית שכוללת ייבוש בסופה, כמו Intensive או Auto.
אם גוף החימום חלש או תקול – זה ישפיע על התוצאה.
בדיקה טכנית תוכל לאבחן אם נדרש תיקון או החלפת רכיב.

במקררי דה דיטריש (De Dietrich), צפצוף לרוב נובע מדלת פתוחה או טמפרטורה לא תקינה.
בדוק שהדלת סגורה היטב, ושהמדפים לא חוסמים אותה.
אם הצפצוף לא מפסיק – ייתכן שחיישן הדלת או המאוורר נפגע.
כיבוי והפעלה מחדש יכולים לעזור באופן זמני.

כן, תנורים מודרניים של דה דיטריש (De Dietrich) אוצרים חום ואדים לבישול אחיד.
עם זאת, אם יש נזילה מהדלת – ייתכן שאטם הגומי בלוי.
בדוק שהדלת נסגרת היטב ושהתנור מאוורר לאחר שימוש.
ניגוב קל לאחר האפייה ישמור עליו לאורך זמן.

סביר שחסר מלח למדיח או שהמסנן סתום.
בדוק את רמת חומר ההברקה ונקה את המסנן הפנימי.
השתמש בטבליות איכותיות, ועדיף כאלה שמכילות גם מלח.
אם המים בבית קשים – התקן מסנן מים חיצוני.

הצטברות קרח נובעת מחדירת לחות – לרוב בגלל דלת שלא נסגרת היטב.
בדוק את גומיות האטימה ואם הן בלויות – יש להחליפן.
ייתכן גם שמערכת ההפשרה האוטומטית לא פועלת.
במקרה כזה, דרוש טיפול טכני.

קוד F10 בתנורים של דה דיטריש (De Dietrich) מצביע על בעיית תקשורת פנימית.
הפעלה מחדש לעיתים פותרת זמנית, אך התקלה תחזור.
דרושה בדיקה של לוח הפיקוד והכבל הפנימי.
רצוי לפנות לטכנאי מנוסה עם ניסיון ספציפי בדגם.

בדוק אם הברז פתוח ואם לחץ המים תקין.
מסנן הכניסה (בראש הצינור) לעיתים נסתם – נקה אותו בזהירות.
אם המשאבה שותקת – ייתכן שיש תקלה חשמלית או מכנית.
הפסקת חשמל פתאומית גם עלולה לשבש את התחלת הפעולה.

ודא שהטמפרטורה מכוונת על 4°C לתא הקרור ו-18°C- להקפאה.
וודא שאין חסימה לפתחי האוורור מבפנים.
אם המדחס פועל כל הזמן – ייתכן שיש חוסר גז או תקלה בחיישן.
בדיקה מקצועית תוכל לזהות במהירות את הגורם.

השתמש במטלית לחה עם מים חמימים וסבון עדין.
הימנע מחומרים שוחקים או סקוצ’ים – הם עלולים לשרוט את הזכוכית.
אם ניתן לפרק את הזכוכית הפנימית – נקה בזהירות רבה ובצמוד להוראות היצרן.
ייבוש במטלית מיקרופייבר שומר על מראה מבריק.