
שירות טכנאים דה דיטריש
כאן לשירותכם
להזמנת טכנאי התקשרו:
ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי דה דיטריך De Didtrich הינם מוצרים איכותיים לחיים.
במידה וחלה תקלה במוצר דה דיטריש , חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.
שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.
שירות טכנאים דה דיטריש כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.
לתיקון מוצרי דה דיטריש חייגו עכשיו 072-396-9524
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת דה דיטריש.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי דה דיטריש.
כל טכנאי דה דיטריש בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי דה דיטריש.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר אמנה ע”י החברה!
אודות חברת מרום
שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

לקוחות מספרים עלינו...
1. התנור לא מתחמם – מה יכולה להיות הסיבה
גוף החימום הוא האשם הנפוץ ביותר בתנורים של דה דיטריש (De Dietrich).
בדוק אם מופיעה נורת חיווי או קוד תקלה בתצוגה.
ודא שהטיימר לא מכוון בטעות על מצב השהייה.
אם התקלה חוזרת – יש להזמין טכנאי להחלפת גוף או תרמוסטט.
2. המדיח של דה דיטריש (De Dietrich) לא מתייבש – מה ניתן לעשות?
ראשית, ודא שמיכל חומר ההברקה מלא.
בחר תוכנית שכוללת ייבוש בסופה, כמו Intensive או Auto.
אם גוף החימום חלש או תקול – זה ישפיע על התוצאה.
בדיקה טכנית תוכל לאבחן אם נדרש תיקון או החלפת רכיב.
3. המקרר מצפצף ומציג אזהרה – מה זה אומר?
במקררי דה דיטריש (De Dietrich), צפצוף לרוב נובע מדלת פתוחה או טמפרטורה לא תקינה.
בדוק שהדלת סגורה היטב, ושהמדפים לא חוסמים אותה.
אם הצפצוף לא מפסיק – ייתכן שחיישן הדלת או המאוורר נפגע.
כיבוי והפעלה מחדש יכולים לעזור באופן זמני.
4. בתנור נראית הצטברות אדים – זה תקין?
כן, תנורים מודרניים של דה דיטריש (De Dietrich) אוצרים חום ואדים לבישול אחיד.
עם זאת, אם יש נזילה מהדלת – ייתכן שאטם הגומי בלוי.
בדוק שהדלת נסגרת היטב ושהתנור מאוורר לאחר שימוש.
ניגוב קל לאחר האפייה ישמור עליו לאורך זמן.
5. מדיח הכלים משאיר כתמים על הכלים – למה זה קורה?
סביר שחסר מלח למדיח או שהמסנן סתום.
בדוק את רמת חומר ההברקה ונקה את המסנן הפנימי.
השתמש בטבליות איכותיות, ועדיף כאלה שמכילות גם מלח.
אם המים בבית קשים – התקן מסנן מים חיצוני.
6. במקרר יש הצטברות קרח בתא ההקפאה – מה הגורם?
הצטברות קרח נובעת מחדירת לחות – לרוב בגלל דלת שלא נסגרת היטב.
בדוק את גומיות האטימה ואם הן בלויות – יש להחליפן.
ייתכן גם שמערכת ההפשרה האוטומטית לא פועלת.
במקרה כזה, דרוש טיפול טכני.
7. התנור מראה קוד F10 – מה זה אומר?
קוד F10 בתנורים של דה דיטריש (De Dietrich) מצביע על בעיית תקשורת פנימית.
הפעלה מחדש לעיתים פותרת זמנית, אך התקלה תחזור.
דרושה בדיקה של לוח הפיקוד והכבל הפנימי.
רצוי לפנות לטכנאי מנוסה עם ניסיון ספציפי בדגם.
8. מדיח הכלים לא שואב מים – מה הבעיה האפשרית?
בדוק אם הברז פתוח ואם לחץ המים תקין.
מסנן הכניסה (בראש הצינור) לעיתים נסתם – נקה אותו בזהירות.
אם המשאבה שותקת – ייתכן שיש תקלה חשמלית או מכנית.
הפסקת חשמל פתאומית גם עלולה לשבש את התחלת הפעולה.
9. המקרר לא מקרר כמו שצריך – מה לבדוק?
ודא שהטמפרטורה מכוונת על 4°C לתא הקרור ו-18°C- להקפאה.
וודא שאין חסימה לפתחי האוורור מבפנים.
אם המדחס פועל כל הזמן – ייתכן שיש חוסר גז או תקלה בחיישן.
בדיקה מקצועית תוכל לזהות במהירות את הגורם.
10. איך מנקים את דלת התנור מבלי לפגוע בזכוכית?
השתמש במטלית לחה עם מים חמימים וסבון עדין.
הימנע מחומרים שוחקים או סקוצ’ים – הם עלולים לשרוט את הזכוכית.
אם ניתן לפרק את הזכוכית הפנימית – נקה בזהירות רבה ובצמוד להוראות היצרן.
ייבוש במטלית מיקרופייבר שומר על מראה מבריק.
שירות מרום חברת השירות הרשמית למוצרי חשמל מבית שארפ, בלומברג, האייר, בקו, זנוסי, באוכנט, דלונגי, מג'ימיקס, קיטשן אייד וטפאל
הצורף 3, חולון
4.1 2,101 reviews
-
Adam Edl ★★★★★ בשבוע האחרון
התקשרתי לצורך הפעלת האחריות למקרר, וענתה לי אישה מאוד נחמדה בשם סימה. היא סיפקה לי עזרה באופן אדיב, סבלני ומסור. השירות שלה היה יוצא מן הכלל, ואני מודה לה על היחס החם והמקצועי. -
tehila hezi ★★★★★ בשבוע האחרון
אני חייבת לציין שירותי מרום ממש שירותיים. מכל מוצרי החשמל שלי בבית הכי נעים לי לדבר איתם, הם תמיד שולחים טכנאי ובאים עם זמנים סבירים של הפרש של כמה ימים. תודה לכם -
Avi Shimshi ★★★★★ לפני שבוע
שירות מעולה! פניתי עם תקלה במקרר, והם הגיעו כבר למחרת – הצילו אותי מסוף שבוע בלי מקרר. הטכנאי היה מקצועי, אדיב ויעיל. שירות כזה לא מובן מאליו – תודה רבה! ממליץ בחום. -
איילת סוויסא ★★★★★ 2 weeks ago
חייבת לציין שמהרגע שפתחתי פנייה דרך האתר שלהם תוך עשר דקות חזרה אליי נציגה מדהימה ומקסימה בשם נופר. התייחסה אליי בצורה הכי טובה ושירותית שיש! אדיבה נעימה סבלנית והכי חשוב נתנה לי מענה מקצועי ביותר! ללא ספק "שירות מרום" זו חברה … More מעולה למי שיש לו מוצרי דלונגי שירות מעל המצופה! כל הכבוד! -
Chani Levene ★★★★★ לפני שבוע
המתנתי על הקו כ6 דקות ובשביל זה הייתי מוריד כוכב. כדאי לנסות לקצר זמן המתנה. אך חשוב לציין שהמענה שקבלתי מסימה היה מהיר, לענין, ובאדיבות. -
גלי חיימזון ★★★★★ לפני 4 שבועות
. הכוכבים זה עבור השיאן. של הנציגה סימה שהיה נעימה
היתה אמיתית אכפתית
העלתה סוגיית שחבל שהנציגה שעשיתי ביטוח למקרר חדש לא העלתה( זה אותה חברת ביטוח )!!!
תרעננו נהלים לנציגים שלכם -
אורית קדם ★★★★★ 2 weeks ago
שוחחתי הבוקר עם הנציגה שירן שהיתה מקצועית שירותית ואדיבה.
ביקשתי ממנה עזרה מאחר והמקרר שלי הפסיק לעבוד. הנציגה הקשיבה לי בסובלנות ובהבנה ואמרה שתעשה את המיטב לעזור לי וכך היה. לאחר שבדקה והסבירה לי את התהליך שבהזמנת טכנאי בפעם השנייה ,ותוך … More כדי גם הרגיעה אותי שיהיה בסדר ותנסה להזמין לי עוד להיום טכנאי , התקשרה והודיעה לי שטכנאי יגיע היום. שירות 10 מ 10 . תודה רבה כן יירבו. -
ניבה לוברמן ★★★★★ 2 weeks ago
שוחחתי עם נצעגת השרות סימה שהיתה אדיבה ונעימה והסבירה לי שיש להציג קבלה וטופס התקנת המוצר של הטכנאי המוסמך בעת הגעת הטכנאי לתיקון התקלה. הנציגה הראשונה הטעתה אותי וביקשה לשלוח אליכם את הטפסים כתנאי להגעת הטכנאי אחרת זה יעלה לי כסף.
הבחור … More שתיאם את מועד הגעת הטכנאי שאינני יודעת את שמו. גם הוא היה מאוד אדיב ונחמד ומקצועי. -
GENIE MEE MENDEZ-OBIAL ★★★★★ 2 weeks ago
התכתבתי אתמול בצאט עם רפי לגבי בעייה במכונ הכביסה שלי.
הבנתי שהוא לא טכנאי אבל נתן לי פתרונות וחסך ממני ביקור טכנאי כאשר אמר לי לנסות לבדוק הפילטר ואכן מצאתי מטבעות שכנראה הפריעו לעבודת המכונה.
ההסברים של רפי היו פשוטים וברורים ואפילו … More טרח להגיד לי להשתמש בכלי לאגירת המים שיצאו מהפילטר.
כלקוחה שמקבלת שרות בחברות שונות וכמי שעוסקת במתן שרות ללקוחות – אני מאחלת שיהיו לי עובדים כמוהו שיתנו תשובות מקצועיות לטובת הלקוחות והחברה. -
YAEL D ★★★★★ לפני שבוע
ענה לי נציג בשם רפי בווצאפ.
הוא הקפיד להגגיש שאינו טכנאי אבל נתן לי עצות מאוד מקצועיות.
הוא גם נתן לי הרגשה שעושה הכל על ממת שאהיה מרוצה.
הלואי וכולם יתנונ שרות כזה.
אני מקווה שאם יגיע טכנאי הוא יהיה מקצועי ואמין -
מאיר וון רייק ★★★★★ 2 weeks ago
שרות עדיף ויעיל מהגב' סימה. הטכנאי התעכב וטילפנתי לה פעמיים. כל פעם סימה דיברה עם הטכנאי והסבירה לי מה קורה. גם הטכנאי, חנן, היה יעיל מאוד, אדיב ועזר לנו לסדר את הדברים. -
Ziv Michaely ★★★★★ לפני שבוע
אמלי המקסימה עשתה הכל , כדי לתאם לי טכנאי למקרר ליום אחרי השיחה בנינו , אחרי הכל בית עם 7 נפשות בלי מקרר זה קטסטרופה .
שירות אדיב וסבלני , כמו שלקוח צריך לקבל , תודה רבה רבה . -
erez breeman ★★★★★ לפני חודש
רכשתי מהחברה ביטוח ל 3 שנים לאחר שאחד המכשירים בבית התקלקל בתקופת האחריות.
כשמקרר התקלקל ופניתי אליהם, הגיע טכנאי מטעמם, הסתכל על המקרר וישר אמר שהוא לא נוגע כי עדיין יש אחריות של LG על המדחס ועליי לפנות אליהם, די התרעמתי על כך ש "דחפו" … More לי ביטוח על מוצר באחריות.
הטכנאי אמר שלאחר שאפנה אליהם ואקבל מחיר בגין השתתפות עצמית אני מעביר את הקבלות לאיש קשר בחברה והם למעשה מזכים אותי.
בהתחלה, כמו כל ישראלי חשדן, חשבתי שהוא מסתלבט עליי.
אבל, כשהיגע הטכנאי מטעם LG ושילמתי השתתפות עצמית על התיקון (כ 1,500 שח) העברתי את בקבלות ואכן בתוך מספר ימים הסכום זוכה בחשבוני.
אז מעבר לשירות האיכותי שקיבלתי לא פעם בגין מוצרים שבאחריותם, גם בהתחייבות בהחזר הכספי הם עמדו.
ממליץ בחום לעשות ביטוח באמצעותם -
מיכל שחף ★★★★★ לפני חודש
רכשתי מכונת כביסה של חברת הובר המיובאות על ידי ניופאן.
התקשרתי לשירות לקוחות שלהם על מנת לקבל הדרכה, שירות ואחריות, קיבלה את השיחה נציגה בשם סימה.
סימה נעימה מאוד, הסבירה בפירוט, שלחה סרטוני הדרכה ולינק לשליחת הוכחת רכישה. המתינה איתי על … More הקו עד אשר קיבלה את אישור הרכישה עבור כתב האחריות ווידאה שהכל כשורה
סימה היקרה, כמי שעובדת ביום יום עם קהל לקוחות, שירות טוב ויחס ללקוח מבחינתי הם ערך עליון ושווים הכל, ככה משמרים לקוח
תודה רבה, ובשורות טובות
מיכל ש -
אורטל אברמוב ★★★★☆ בשבוע האחרון
הייתה סתימה במכונת כביסה hoover. הטכנאי היה מקצועי ונחמד ותיקן בזריזות.
לגבי האחריות זה יותר אולי מול ניופאן אבל שם צריך לשים לב. אחריות מורחבת צריך להפעיל – להתקשר אליהם או למרום. צריך היה להסתכל בתקנון כדי לדעת את זה וזה לא בסדר -
משה בורג ★★★★★ בשבוע האחרון
טכנאי הגיע בול בזמן שקבענו
אדיב מקצועי…הסביר את מהות עבודת המקרר וזו לא תקלה כלל.
שרות מקצועי יעיל וחוויה מהנה
תודה . -
Jenia Goldshtein ★★★★☆ 2 weeks ago
סימה טיפלה לי בנושא הארכת אחראיות בצורה אחראית וטובה.
נקודה לשיפור המערכת – לשלוח לינק ישיר ללקוח על מנת להקליט פרטים של תשלום בצורה ישירה ולא בטלפון דרך נציג שירות. -
Adi Shore ★★★★★ 2 weeks ago
פריאל הטכנאי היה מקסים, הבהיר מחדש כיצד להתנהל עם המדיח שרק בן 9 חודשים . הראיתי לו את שברי הכלים ולכלוכי סכ"ום איכותיים חדשים לגמרי שלאחר שימוש במדיח. לפיו יש להשתמש בתוכנית אחרת ממה שהציע המתקין.
לתשומת ליבכם יש פער ושוני בין הסבר … More והמלצות המתקין שהיה פה לבין הטכנאי פריאל.
לצערי סכום, צלחות, קערות, ספלים ועוד נפגמו כתוצאה מהשימוש במדיח וארצה שתבחנו פיתרון מפצה.
אשמח להציג תמונות וקבלות של רכישת הפריטים לתיעוד התאריך. -
Ronen Ketzef ★★★★★ 2 weeks ago
שירות לקוחות מהיר ויעיל.
הטכנאי הגיע בדיוק בזמן, איתר את התקלה מיידית. היה מצויין בכל החלפים שנדרשו, התחיל וסיים תוך 15 דקות.
שירות מקצועי ואדיב! יפה מאד. -
Gadi Amitai ★★★★★ a week ago
ישראל מטבריה.
טכנאי למופת.
מקצועי ביותר, אדיב ואמין.
מנסה לתקן ככל שניתן ולא יחליף חלק, אלא אם באמת צריך.
בודק את כלל התנור ומשפר במקומות החשודים בכשל עתידי.
מקווה שהדור הצעיר ילמד ממנו.
כן ירבו. -
Abdelhafith Azab ★★★★★ 2 weeks ago
ענתה לי בחורה נחמדה בשם סימה ביום ד. הקשיבה והסבירה לי מה צריך לעשות וקבעה לי ביקור טכנאי ליום א. יחס נדיב וטוב. תודה לך סימה.
באותו יום אחרי צהריים אני מקבל טלפון מהמוקד אם אפשר להקדים למחר ה. הסכמתי והגיע טכנאי ויסאם מעוספיה. יחס נדיב, … More צנוע ומקצוען. תוך כמה דקות מצא את התקלה ותיקן. יישר כח וירבו כמוך ויסאם.
תודה רבה. -
Zippi Koren ★★★★★ in the last week
בפניה הרביעית אליכם טיפלה בי בחורה בשם חן (מקווה שאני זוכרת את שמה הנכון) רק חן באדיבותה הרבה הצליחה להיענות למבוקשי לשאול שאלה מקדימה טכנאי לפני שנקבע עימו ביקור. קודמיה הבטיחו לחזור ולא חזרו ואף ניסו להתחמק לצערי מטיפול . למען כבודם לא … More אזכיר את שמם .
תודה לחן החמודה !! -
Tomer Kalmanovich ★★★★★ 2 weeks ago
שלום רב,
התקשרתי בנוגע לתקלה שיש לי במוצר שרכשתי לפני 3 ימים וקיבלתי מענה טלפוני מנציגה בשם סימה. סימה נתנה לי שירות אדיב, מקצועי ומלא רתימה כלפי המקצוע וכלפי הלקוח.
אני מאחל לכל לקוח באשר הוא לזכות במענה מסימה ומקווה שגם הטכנאי שיבוא אליי … More ביום שישי יהיה כמו סימה.
תודה לך סימה יקרה, תודה למנהלייך שמעסיקים אותך ושנזכה לבשורות טובות! -
Ifat Yakov ★★★★★ 2 weeks ago
שיחה עם נציגה נטע לי. בחורה מאוד מאוד שרותית. סבלנית ומקסימה. הצגתי בפניה ששני בנים שלי חוזרים מהצבא השבת ואין לי מכונת כביסה עזרה לי במקסימום שאפשר לבקש. הלוואי שתמיד נזכה לשירות ברמה כזאת אישית. אכפתית ומקצועית לא פחות! יישר כוח!!! -
Pesach Shraga ★★★★★ 2 weeks ago
ענתה לי חן
שירות כזה מעולה מזמן לא קיבלתי
עד שכל הפרטים נרשמו והסתדרו היא לא הניחה לנושא גם כאשר הדיון בינינו התמשך.
מגיע לה קידום משמעותי.
נתתי לה ציון מירבי איני יודע מה מהו המירבי לכן שמתי 10 אם מגיע אם יש יותר אז מגיע לה יותר -
ריקי מסס ★★★★★ 2 weeks ago
הטכנאי אריק הגיע אלינו בזמן ונתן שרות מצויין שכלל טיפול בבעיה , הסבר, וענה על כל שאלה בסבלנות רבה. כן ירבו נותני שרות אדיבים ונעימים כאלו. תודה. -
איתן היימן ★★★★★ 3 weeks ago
שובל, נציגת השירות נתנה התייחסות נפלאה לפנייתי, גילתה אחריות ומחוייבות למתן תשובה לבעיה מתמשכת ועמדה בהתחייבותה לקשר רציף איתי עד פתרון הבעיה.
איתן היימן
כפר ורדים -
אלעזר עוזרי ★★★★★ a week ago
רוצה לציין לשבח את נופר
הפגינה ראש גדול
על האכפתיות וההתחשבות במגבלה שלי כאדם שלא מתעסק עם אימיילים או בכל
הקידמה של פלא
והציעה לי לפתור את הבעיה דרך אחד מילדיי כדי לפתור את הבעיה
ובכך גרמה לי שקט ונוחות מה שאחרות
לא עשו
ישר כוח ירבו כמותך … More בישראל
שוב פעם
תודה נופר מכל הלב -
לימור הולצמן אדטו ★★★★★ a week ago
גיליתי תקלה בכיריים, התקשרתי לתאם טכנאי, מענה היה מהיר וקצר, תאמו לי ביקור לאותו השבוע.
מקווה שהטיפול של הטכנאי יהיה יעיל באותה מידה 🤞 -
נחמה ש. ★★★★☆ a week ago
רציתי ללחוץ על 4 כוכביות ,אבל אחרי כוכבית אחת הועוברתי ישר לאתר המפרסם.
עימכם הסליחה ועם הנציגה סימה שטיפלה בי במסירות רבה. -
עינבל אוזן ★★★★★ in the last week
ענתה לי הנציגה חן. על אף שיש לי מכונת לבאמט ולא היא אמורה לתת לי את המענה היא עזרה באדיבות זריזות ומקצועיות. יישר כח -
Eyal Misal ★★★★★ a week ago
החלפת גומיה בדלת מכונת כביסה נעשתה בצורה מקצועית ויעילה הקשר אם שרות לקוחות מצויין אדיב ויעיל