שירות טכנאים דלונגי
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של דלונגי (Delonghi)​ישראל

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי דלונגי Delonghi הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר דלונגי, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים דלונגי כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מוצרי דלונגי חייגו עכשיו 072-396-9526
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת דלונגי.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי דלונגי.
כל טכנאי דלונגי בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי דלונגי.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר אמנה ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

לקוחות מספרים עלינו...

רוני פ. – ראשון לציון
“מדיח הכלים שלנו פשוט לא הדליק את עצמו. שירות מרום שלחו טכנאי מקצועי תוך פחות מ-24 שעות. פתר את הבעיה במהירות, הסביר כל שלב והיה ממש נעים. ממליצה בחום!”
גדי מ. – חיפה
“קיבלנו שירות מדהים על תקלה במדיח של דלונגי (De’Longhi) – הצפה עם קוד E4. הטכנאי הבין בדיוק מה לעשות, טיפל בזה בניקיון וביעילות.”
שחר ו. – אלקנא
“חשבתי שהמדיח גמור – כלים לא נשטפו, נשארו מים. מרום בדקו, ניקו את הפילטרים וסידרו את זה מיידית. שירות מקצועי, בלי משחקים.”
גלית מ. – צפון
“הופתעתי לטובה! שירות מרום היו מקצועיים, מהירים, והטכנאי ממש השקיע בהסברים. מדיח הכלים עובד עכשיו חלק כמו ביום הראשון.”
אלון ש. – ירוחם
“המדיח השמיע רעשים חזקים והמים לא ירדו. חיפשנו טכנאי עם ניסיון – מרום סיפקו בדיוק את זה. הגיעו עם חלקים, סידרו את התקלה בשעה. היה שווה כל שקל.”

בדוק שהברז פתוח ושהצינור אינו מקופל או חסום.
נקה את המסנן שבקצה הצינור (בראש החיבור לברז).
ייתכן גם שהמשאבה לא פועלת – נשמע שקט מוחלט לאחר ההפעלה?
אם כן – יש להזמין טכנאי לבדיקה מקצועית.

ודא שמיכל חומר ההברקה מלא – זה חיוני לייבוש תקין.
בחר תוכנית הכוללת ייבוש (ולא ECO קצרה מדי).
כלים מפלסטיק לרוב יוצאים רטובים – זה טבעי.
אם הבעיה כללית – ייתכן שגוף החימום חלש או לא עובד.

בדוק שהכבל מחובר לחשמל ושהשקע תקין (נסה מכשיר אחר).
ודא שהדלת סגורה היטב – אם לא, המדיח לא יתחיל לפעול.
אם יש תאורה פנימית או צפצוף אך לא תגובה – ייתכן שהלוח הפיקוד תקול.
פנה לשירות מרום לבדיקה מהירה.

קוד E4 מצביע על הצפה בתחתית המדיח.
נתק מהחשמל, המתן כמה שעות, ונסה שוב – לפעמים זה מספיק.
אם התקלה חוזרת – ייתכן שיש נזילה או סתימה.
במקרה כזה – דרושה בדיקה פנימית של טכנאי.

נקה את המסננים שבתחתית המדיח ואת זרועות ההתזה.
ודא שלא חסמת את פתחי המים עם סירים או צלחות גדולות.
השתמש בטבליות איכותיות והפעל תוכנית אינטנסיבית אחת לשבוע.
אם זה לא משתפר – ייתכן שיש בעיה במשאבה או גוף החימום.

שארית קטנה של מים – תקינה. מים רבים – סימן לסתימה.
נקה את הפילטר, וודא שהצינור האחורי לא מקופל.
אם המשאבה שואבת בקול רם אבל לא מתבצעת ניקוז – דרושה בדיקה.
במקרה כזה – הזמן טכנאי לבדיקה יסודית.

רוקן את המדיח, נקה את המסננים משאריות מזון.
הפעל תוכנית ריקה עם חומר ניקוי ייעודי או חומץ לבן.
אל תשאיר דלת סגורה לחלוטין בין שימושים – פתח קל עוזר לאוורור.
תחזוקה שוטפת תמנע ריחות בעתיד.

רעש קל במהלך פעולת השטיפה והייבוש הוא טבעי.
אם נשמעים קולות נקישה, רעש משאבה חריג או זמזום מתמשך – יש בעיה.
בדוק שאין כלי חוסם את הזרועות.
אם הרעש נמשך גם לאחר ריקון – הזמן בדיקה טכנית.

זה סימן לכך שמיכל המלח התרוקן – יש למלא מלח מיוחד למדיחים.
גם אם אתה משתמש בטבליות הכוללות מלח – עדיין חובה למלא.
מערכת הריכוך תלויה בכמות המלח שבמיכל.
מילוי נכון ישפר את תוצאות ההדחה וימנע כתמים.

יתכן שיש כלי שמפריע להן להסתובב.
בדוק אם יש שאריות מזון שחסמו את החרירים.
שלוף את הזרועות ונקה אותן עם מים חמים וקיסם עדין.
אם הן עדיין לא זזות – ייתכן שיש תקלה במשאבה או לחץ מים נמוך.