שירות טכנאים האייר
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של האייר- Haier ​ישראל

מחכה לשיחה מכם
וישמח לפתור כל תקלה

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי האייר Haier הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר האייר, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים האייר כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מקרר האייר חייגו עכשיו 072-397-4479
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת האייר.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון האייר.
כל טכנאי האייר בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי האייר.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר האייר ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

תומר ג. – פתח תקווה
“מייבש האייר (Haier) הפסיק לחמם בדיוק כשצריך הכי הרבה. שירות מרום הגיעו באותו יום, החליפו גוף חימום במקום – הכל עובד כמו חדש. שירות יוצא מן הכלל.”
איילת מ. – רמת גן
“המקרר התחיל להקפיא כל מה שבתא הירקות. מרום זיהו את הבעיה בחיישן והחליפו באותו ביקור. מקצוענים.”
נועם ב. – תל אביב
“מכונת הכביסה השמיעה רעש חזק ולא סחטה. מרום עלו על הבעיה – פילטר סתום. סידרו במקום, הסבירו בגובה עיניים. אדיבים מאוד.”
אלון ד. – כפר סבא
“חיפשתי טכנאי שמבין במייבשי האייר (Haier) ולא הצלחתי למצוא מישהו שבאמת מכיר את הדגם שלי. מרום הפתיעו – הביאו חלק מקורי, תיקנו באחריות מלאה, והשאירו הכל נקי. פשוט תענוג.”
שירה ל. – רחובות
“המקרר שלנו לא קירר בכלל. מרום שלחו טכנאי מקצועי, פתר את הבעיה בחצי שעה, והיה סבלני לאורך כל הדרך. השירות הכי טוב שקיבלתי השנה.”

בדוק שהטמפרטורה בתא הקירור מכוונת ל-4°C ולא גבוהה מדי.
ודא שהדלת נסגרת היטב ושהאטם לא שחוק.
אם יש קרח במקפיא או רעש חריג – ייתכן שהמאוורר או התרמוסטט תקולים.
כיבוי והפעלה מחדש יכולים לאפס תקלה זמנית, אך לרוב דרוש טכנאי.

ודא שהברז פתוח, ושאין קיפול בצינור כניסת המים.
ייתכן שהפילטר בכניסה סתום – נקה אותו בזהירות.
אם לאחר הניקוי עדיין אין זרימת מים, ייתכן שמדובר בתקלה במשאבה.
פנייה לשירות תבטיח אבחון ותיקון מהירודא שהברז פתוח, ושאין קיפול בצינור כניסת המים.
ייתכן שהפילטר בכניסה סתום – נקה אותו בזהירות.

נקה את המסננים – גם העליון וגם התחתון, בהתאם לדגם.
בדוק שהמיכל במייבשי קונדנסציה ריק ושהצינור לא סתום.
אם הבעיה לא נפתרת – ייתכן שגוף החימום נפגע ויש להחליפו.
במקרה כזה, מומלץ לפנות לשירות מוסמך.

הטמפרטורה כנראה נמוכה מדי – כוון ל-4°C ולא פחות.
ודא שהפתחים מאחור לא חסומים על ידי מזון.
העבר ירקות למדף רחוק יותר מהמאוורר.
אם התופעה חוזרת – ייתכן שיש בעיה בחיישן הטמפרטורה.

בדוק שהמכונה עומדת על משטח ישר ושהרגליים מיוצבות.
וודא שהכביסה מאוזנת בתוף (לא רק מגבת אחת, לדוגמה).
אם הרעש חזק ובלתי רגיל – ייתכן שיש בעיה בבולמי זעזועים.
במקרה כזה דרושה בדיקת טכנאי.

במייבשי קונדנסציה – זה תקין כל עוד המיכל ריק והמסננים נקיים.
נקה את המסננים אחרי כל שימוש, ובדוק שהמעבה לא סתום.
אם יש נזילות מים חיצוניות – ייתכן שיש סתימה או תקלה באטמים.
פנה לשירות לבדיקה מעמיקה אם הבעיה נמשכת.

לעיתים מדובר בדלת שלא סגורה לגמרי או אזהרה על טמפרטורה גבוהה.
ודא שאין משהו שחוסם את סגירת הדלת.
כבה והפעל את המקרר מחדש כדי לאפס את האזעקה.
אם הצפצוף לא מפסיק – פנה לטכנאי לבדיקה חיישנים.

בדוק אם יש מים עומדים בתוף – ייתכן שהפילטר סתום.
נקה את הפילטר ונקז את המים עם צינור הניקוז.
כמות כביסה לא מאוזנת גם עלולה למנוע סחיטה.
אם הבעיה חוזרת – יש לבדוק את משאבת הריקון.

בדוק אם יש חשמל בשקע ואם הפקק לא קפץ בלוח.
נסה לחבר לשקע אחר לבדיקה.
אם הלחצנים לא מגיבים – ייתכן שהבעיה בלוח הפיקוד.
אל תנסה לפרק לבד – שירות מקצועי נדרש במצב כזה

אם המדחס לא עוצר כלל – ייתכן שהדלת לא נסגרת הרמטית.
בדוק את האטם סביב הדלת וודא שהוא שלם.
אם הטמפרטורה נמוכה מדי – כוון לרמה סבירה.
אם התקלה חוזרת – יש לבדוק חיישן או תרמוסטט