
שירות הטכנאים הרשמי שארפ ישראל לשירותכם
להזמנת טכנאי התקשרו
ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי שארפ SHARP הינם מוצרים איכותיים לחיים.
במידה וחלה תקלה במוצר שארפ, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.
שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.
שירות טכנאים שארפ כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.
לתיקון מקרר שארפ חייגו עכשיו 072-397-4472
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מקררים תוצרת שארפ.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מקררי שארפ.
כל טכנאי שארפ בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי שארפ
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר שארפ ע”י החברה!
אודות חברת מרום
שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

לקוחות מספרים עלינו...
שאלות ותשובות על תיקון תקלות נפוצות למקררי שארפ
1. למה המקרר של שארפ לא מקרר מספיק?
בדוק שהטמפרטורה מוגדרת נכון – לרוב 4 מעלות בתא הקירור.וודא שהמקרר לא מוצב קרוב מדי לקיר ושיש זרימת אוויר תקינה מאחור.נקה את הפילטרים או פתחי האוורור מהצטברות אבק.אם הבעיה נמשכת – ייתכן שחסר גז קירור או שהתרמוסטט תקול.
2. יש רעש חזק מהמקרר – האם זו תקלה?
לעיתים מדובר ברעש תקין של המדחס או מפוח פנימי.אך אם הרעש חזק במיוחד או משתנה בפתאומיות – יש לבדוק.ודא שהמקרר עומד יציב ושהוא לא נוגע בקיר או ברהיטים.אם הרעש נמשך – פנה לטכנאי לבדיקת המדחס או המאוורר.
3. המקרר מטפטף מים לתוך התא – מה עושים?
יתכן שפתח הניקוז של ההפשרה נסתם מקרח או לכלוך.נקה את הפתח בעזרת קיסם או מים חמים דרך הצינור האחורי.אל תשתמש בחפצים חדים – זה עלול להזיק למערכת.אם הבעיה חוזרת – ייתכן שיש צורך בבדיקת מערכת ההפשרה האוטומטית.
4. יש קרח מצטבר בתא ההקפאה – מה גורם לזה?
הצטברות קרח נובעת לרוב מחדירת לחות – כמו דלת שלא נסגרת טוב.בדוק את הגומיות ואת סגירת הדלת, ואל תפתח את הדלת לעיתים קרובות.אם יש שאריות מזון לא מכוסות – הן גם יוצרות אדים.במקררי No Frost, תקלה במנגנון ההפשרה עלולה לגרום לקרח מיותר.
5. איך מכוונים נכון את הטמפרטורה במקרר שארפ?
לתא הקירור מומלץ לכוון ל-4 מעלות ולתא ההקפאה ל-18- מעלות.במקררים עם תצוגה דיגיטלית – ניתן לשלוט בנפרד על כל תא.במקררים עם כפתור סיבובי – עוצמה גבוהה = קירור חזק יותר.כדאי לבדוק עם מדחום פנימי שהמעלות תואמות את הצורך.
6. נורית האזהרה במקרר נדלקת – מה לעשות?
נורית האזהרה מאותת לרוב על טמפרטורה לא תקינה או דלת פתוחה.ודא שהדלת סגורה היטב, במיוחד אחרי הכנסת מוצרים חמים.אם הנורית לא נכבית – נתק את המקרר מהחשמל לדקה והפעל שוב.במקרים חוזרים – חשוב להזמין בדיקת טכנאי מוסמך.
7. איך מנקים את הגומיות של דלת המקרר?
שימוש קבוע במטלית לחה עם מים וסבון שומר על הגמישות והאטימה.הימנע מחומרי ניקוי חריפים שיכולים לייבש את הגומי.אם יש סימני עובש – אפשר לשפשף בעדינות עם חומץ או סודה לשתייה.בדוק שהגומיות לא קרועות – אחרת יש להחליפן בהקדם.
8. המקרר מריח לא טוב – איך מנטרלים ריח?
פנה את המקרר, נקה את המדפים עם מים וסבון עדין או חומץ.השאר קופסה פתוחה עם סודה לשתייה או פחם פעיל לספיגת ריחות.וודא שאין מזון מקולקל או שפג תוקף בתא.פתחי אוורור סתומים גם עלולים לגרום לריח – נקה אותם בזהירות.
9. האם ניתן להניח אוכל חם ישר במקרר?
לא מומלץ – הכנסת מזון חם מעלה את הטמפרטורה הפנימית ופוגעת בקירור.המתן שהאוכל יתקרר לטמפרטורת החדר לפני הכנסת המנה.מזון חם גם גורם להיווצרות אדים ולחות – מה שעלול ליצור קרח.
10. למה המקרר עובד בלי הפסקה?
אם המדחס פועל כל הזמן – ייתכן שהדלת לא נסגרת טוב או שהאטם שחוק.עוד סיבה נפוצה היא הגדרת טמפרטורה נמוכה מדי או סביבה חמה במיוחד.כדאי לבדוק גם שהמקרר לא מלא מדי או לחילופין – כמעט ריק.אם התקלה נמשכת – מומלץ לפנות לטכנאי לבדיקה יסודית.
שירות מרום חברת השירות הרשמית למוצרי חשמל מבית שארפ, בלומברג, האייר, בקו, זנוסי, באוכנט, דלונגי, מג'ימיקס, קיטשן אייד וטפאל
הצורף 3, חולון
4.2 2,397 reviews
-
meir b ★★★★★ לפני שבוע
ברצוני לשבח את סופי המוקדנית שענתה לי. ביקשה הסבר ותמונות ונתנה שרות מכל הלב. ואף דאגה לשלוח לי את החלק שחיפשתי. הגברת הזאת היא נכס לכל נותן שרות. -
Nimrod Diamant ★★★★★ 2 weeks ago
הגיע לביתי טכנאי לטיפול ברעש מקרר 'בקו' חדש יחסית. הטכנאי היה מקצוען, פתח מאחורי המקרר וזיהה חלק פלסטי שנגע בצינור הקירור וגרם לנקישות. הבעיה טופלה לשביעות רצוני. -
Nurit Sharoni ★★★★★ 2 weeks ago
שירות מרום השירות הכי מושלם בעולם. ערב חג שבועות והמקרר שלי שווק חיים. התקשרתי לשירות ותוך 40 דקות הגיע טכנאי. מצא את התקלה והחליף את החלק. המקרר עובד כמו חדש. תודה רבה למנהל השירות אלבוכר ולטכנאי המקסים אריק. -
ארז בר-און ★★★★★ 2 weeks ago
קיבלתי מענה ושירות מצוין משירות הלקוחות שלכם .
הפקידה סימה ,היתה מאד מיקצועית ונתנה מענה והסברים, וטיפלה בנושא בצורה יוצאת מהכלל .
תודה רבה. -
yana boskis ★★★★★ 2 weeks ago
בשירות הלקוחות טיפלה בי סימה, הייתה מקסימה וסבלנית. עידכנה את הפרטים האישיים הישנים שהיו כתובים במערכת החברה.
הייתה מאוד עניינית והסבירה מה צריך לעשות מהתחלה ועד הסוף.
תודה רבה 🙂 -
M B ★★★★★ 2 weeks ago
התקשרתי לשרות , מענה היה בזמן סביר, הטלפנית ששוחחה עימי היתה סבלנית ואדיבה, וקבעה לי תור במועד שמתאים לשנינו . על תוצאות השרות וביקור הטכנאי תפורסם חווד דעת נוספת… -
חן סיבוני ★★★★★ 2 weeks ago
בתור לקוח קבוע של מוצרי אודיו של בוס יצא לי לממש את האחריות מספר פעמים. אריאל, איש הקשר עובד מכל הלב ובנקודה הזו אנחנו כבר מכירים וההרגשה היא תמיד של קבלת עזרה מחבר, להבדיל משרות לקוחות. מציע לאנשים לקחת בחשבון את השירות האיכותי הזה, ממליץ … More בחום לחפש מוצרים המכוסים תחתם להבדיל מנותני שירות אחרים -
ivy berreby ★★★★★ לפני 4 שבועות
התקשרתי למוקד כדי לתאם טכנאי התקנה, מהמענה הובהר לי שניתן לשלוח לי סרטון התקנה למכונת הכביסה ושהדבר יחסוך טכנאי אך לא יפגע לי באחריות המוצר. תבל הבחורה ששוחחתי איתה היתה מאד נעימה ואדיבה והסרטון הגיע כבר תוך כדי שיחה. -
מעיין גוטמן ★★★★★ 2 weeks ago
רפי מצוות 1 , היה אדיב וקשוב ועזר לי מאוד לתאם טכנאי חדש ולעזור בכל דבר נוסף שהייתי צריכה .
שירות מעולה , תודה !! -
Adam Edl ★★★★★ לפני 3 שבועות
התקשרתי לצורך הפעלת האחריות למקרר, וענתה לי אישה מאוד נחמדה בשם סימה. היא סיפקה לי עזרה באופן אדיב, סבלני ומסור. השירות שלה היה יוצא מן הכלל, ואני מודה לה על היחס החם והמקצועי. -
איילת סוויסא ★★★★★ 2 weeks ago
חייבת לציין שמהרגע שפתחתי פנייה דרך האתר שלהם תוך עשר דקות חזרה אליי נציגה מדהימה ומקסימה בשם נופר. התייחסה אליי בצורה הכי טובה ושירותית שיש! אדיבה נעימה סבלנית והכי חשוב נתנה לי מענה מקצועי ביותר! ללא ספק "שירות מרום" זו חברה … More מעולה למי שיש לו מוצרי דלונגי שירות מעל המצופה! כל הכבוד!
בנוסף הטכנאי שהגיע אליי בן אדם זהב מקצועי ביותר סבלני ואדיב מאוד נותן שירות מעולה כל הכבוד לכם! -
tehila hezi ★★★★★ לפני שבוע
אני חייבת לציין שירותי מרום ממש שירותיים. מכל מוצרי החשמל שלי בבית הכי נעים לי לדבר איתם, הם תמיד שולחים טכנאי ובאים עם זמנים סבירים של הפרש של כמה ימים. תודה לכם -
Avi Shimshi ★★★★★ לפני שבוע
שירות מעולה! פניתי עם תקלה במקרר, והם הגיעו כבר למחרת – הצילו אותי מסוף שבוע בלי מקרר. הטכנאי היה מקצועי, אדיב ויעיל. שירות כזה לא מובן מאליו – תודה רבה! ממליץ בחום. -
Chani Levene ★★★★★ לפני שבוע
המתנתי על הקו כ6 דקות ובשביל זה הייתי מוריד כוכב. כדאי לנסות לקצר זמן המתנה. אך חשוב לציין שהמענה שקבלתי מסימה היה מהיר, לענין, ובאדיבות. -
גלי חיימזון ★★★★★ לפני 4 שבועות
. הכוכבים זה עבור השיאן. של הנציגה סימה שהיה נעימה
היתה אמיתית אכפתית
העלתה סוגיית שחבל שהנציגה שעשיתי ביטוח למקרר חדש לא העלתה( זה אותה חברת ביטוח )!!!
תרעננו נהלים לנציגים שלכם -
אורית קדם ★★★★★ 2 weeks ago
שוחחתי הבוקר עם הנציגה שירן שהיתה מקצועית שירותית ואדיבה.
ביקשתי ממנה עזרה מאחר והמקרר שלי הפסיק לעבוד. הנציגה הקשיבה לי בסובלנות ובהבנה ואמרה שתעשה את המיטב לעזור לי וכך היה. לאחר שבדקה והסבירה לי את התהליך שבהזמנת טכנאי בפעם השנייה ,ותוך … More כדי גם הרגיעה אותי שיהיה בסדר ותנסה להזמין לי עוד להיום טכנאי , התקשרה והודיעה לי שטכנאי יגיע היום. שירות 10 מ 10 . תודה רבה כן יירבו. -
ניבה לוברמן ★★★★★ 2 weeks ago
שוחחתי עם נצעגת השרות סימה שהיתה אדיבה ונעימה והסבירה לי שיש להציג קבלה וטופס התקנת המוצר של הטכנאי המוסמך בעת הגעת הטכנאי לתיקון התקלה. הנציגה הראשונה הטעתה אותי וביקשה לשלוח אליכם את הטפסים כתנאי להגעת הטכנאי אחרת זה יעלה לי כסף.
הבחור … More שתיאם את מועד הגעת הטכנאי שאינני יודעת את שמו. גם הוא היה מאוד אדיב ונחמד ומקצועי. -
GENIE MEE MENDEZ-OBIAL ★★★★★ 2 weeks ago
התכתבתי אתמול בצאט עם רפי לגבי בעייה במכונ הכביסה שלי.
הבנתי שהוא לא טכנאי אבל נתן לי פתרונות וחסך ממני ביקור טכנאי כאשר אמר לי לנסות לבדוק הפילטר ואכן מצאתי מטבעות שכנראה הפריעו לעבודת המכונה.
ההסברים של רפי היו פשוטים וברורים ואפילו … More טרח להגיד לי להשתמש בכלי לאגירת המים שיצאו מהפילטר.
כלקוחה שמקבלת שרות בחברות שונות וכמי שעוסקת במתן שרות ללקוחות – אני מאחלת שיהיו לי עובדים כמוהו שיתנו תשובות מקצועיות לטובת הלקוחות והחברה. -
YAEL D ★★★★★ לפני שבוע
ענה לי נציג בשם רפי בווצאפ.
הוא הקפיד להגגיש שאינו טכנאי אבל נתן לי עצות מאוד מקצועיות.
הוא גם נתן לי הרגשה שעושה הכל על ממת שאהיה מרוצה.
הלואי וכולם יתנונ שרות כזה.
אני מקווה שאם יגיע טכנאי הוא יהיה מקצועי ואמין -
מאיר וון רייק ★★★★★ 2 weeks ago
שרות עדיף ויעיל מהגב' סימה. הטכנאי התעכב וטילפנתי לה פעמיים. כל פעם סימה דיברה עם הטכנאי והסבירה לי מה קורה. גם הטכנאי, חנן, היה יעיל מאוד, אדיב ועזר לנו לסדר את הדברים. -
Ziv Michaely ★★★★★ לפני שבוע
אמלי המקסימה עשתה הכל , כדי לתאם לי טכנאי למקרר ליום אחרי השיחה בנינו , אחרי הכל בית עם 7 נפשות בלי מקרר זה קטסטרופה .
שירות אדיב וסבלני , כמו שלקוח צריך לקבל , תודה רבה רבה . -
erez breeman ★★★★★ לפני חודש
רכשתי מהחברה ביטוח ל 3 שנים לאחר שאחד המכשירים בבית התקלקל בתקופת האחריות.
כשמקרר התקלקל ופניתי אליהם, הגיע טכנאי מטעמם, הסתכל על המקרר וישר אמר שהוא לא נוגע כי עדיין יש אחריות של LG על המדחס ועליי לפנות אליהם, די התרעמתי על כך ש "דחפו" … More לי ביטוח על מוצר באחריות.
הטכנאי אמר שלאחר שאפנה אליהם ואקבל מחיר בגין השתתפות עצמית אני מעביר את הקבלות לאיש קשר בחברה והם למעשה מזכים אותי.
בהתחלה, כמו כל ישראלי חשדן, חשבתי שהוא מסתלבט עליי.
אבל, כשהיגע הטכנאי מטעם LG ושילמתי השתתפות עצמית על התיקון (כ 1,500 שח) העברתי את בקבלות ואכן בתוך מספר ימים הסכום זוכה בחשבוני.
אז מעבר לשירות האיכותי שקיבלתי לא פעם בגין מוצרים שבאחריותם, גם בהתחייבות בהחזר הכספי הם עמדו.
ממליץ בחום לעשות ביטוח באמצעותם -
מיכל שחף ★★★★★ לפני חודש
רכשתי מכונת כביסה של חברת הובר המיובאות על ידי ניופאן.
התקשרתי לשירות לקוחות שלהם על מנת לקבל הדרכה, שירות ואחריות, קיבלה את השיחה נציגה בשם סימה.
סימה נעימה מאוד, הסבירה בפירוט, שלחה סרטוני הדרכה ולינק לשליחת הוכחת רכישה. המתינה איתי על … More הקו עד אשר קיבלה את אישור הרכישה עבור כתב האחריות ווידאה שהכל כשורה
סימה היקרה, כמי שעובדת ביום יום עם קהל לקוחות, שירות טוב ויחס ללקוח מבחינתי הם ערך עליון ושווים הכל, ככה משמרים לקוח
תודה רבה, ובשורות טובות
מיכל ש -
אורטל אברמוב ★★★★☆ בשבוע האחרון
הייתה סתימה במכונת כביסה hoover. הטכנאי היה מקצועי ונחמד ותיקן בזריזות.
לגבי האחריות זה יותר אולי מול ניופאן אבל שם צריך לשים לב. אחריות מורחבת צריך להפעיל – להתקשר אליהם או למרום. צריך היה להסתכל בתקנון כדי לדעת את זה וזה לא בסדר -
משה בורג ★★★★★ בשבוע האחרון
טכנאי הגיע בול בזמן שקבענו
אדיב מקצועי…הסביר את מהות עבודת המקרר וזו לא תקלה כלל.
שרות מקצועי יעיל וחוויה מהנה
תודה . -
Jenia Goldshtein ★★★★☆ 2 weeks ago
סימה טיפלה לי בנושא הארכת אחראיות בצורה אחראית וטובה.
נקודה לשיפור המערכת – לשלוח לינק ישיר ללקוח על מנת להקליט פרטים של תשלום בצורה ישירה ולא בטלפון דרך נציג שירות. -
Adi Shore ★★★★★ 2 weeks ago
פריאל הטכנאי היה מקסים, הבהיר מחדש כיצד להתנהל עם המדיח שרק בן 9 חודשים . הראיתי לו את שברי הכלים ולכלוכי סכ"ום איכותיים חדשים לגמרי שלאחר שימוש במדיח. לפיו יש להשתמש בתוכנית אחרת ממה שהציע המתקין.
לתשומת ליבכם יש פער ושוני בין הסבר … More והמלצות המתקין שהיה פה לבין הטכנאי פריאל.
לצערי סכום, צלחות, קערות, ספלים ועוד נפגמו כתוצאה מהשימוש במדיח וארצה שתבחנו פיתרון מפצה.
אשמח להציג תמונות וקבלות של רכישת הפריטים לתיעוד התאריך. -
Ronen Ketzef ★★★★★ 2 weeks ago
שירות לקוחות מהיר ויעיל.
הטכנאי הגיע בדיוק בזמן, איתר את התקלה מיידית. היה מצויין בכל החלפים שנדרשו, התחיל וסיים תוך 15 דקות.
שירות מקצועי ואדיב! יפה מאד. -
Gadi Amitai ★★★★★ a week ago
ישראל מטבריה.
טכנאי למופת.
מקצועי ביותר, אדיב ואמין.
מנסה לתקן ככל שניתן ולא יחליף חלק, אלא אם באמת צריך.
בודק את כלל התנור ומשפר במקומות החשודים בכשל עתידי.
מקווה שהדור הצעיר ילמד ממנו.
כן ירבו. -
Abdelhafith Azab ★★★★★ 2 weeks ago
ענתה לי בחורה נחמדה בשם סימה ביום ד. הקשיבה והסבירה לי מה צריך לעשות וקבעה לי ביקור טכנאי ליום א. יחס נדיב וטוב. תודה לך סימה.
באותו יום אחרי צהריים אני מקבל טלפון מהמוקד אם אפשר להקדים למחר ה. הסכמתי והגיע טכנאי ויסאם מעוספיה. יחס נדיב, … More צנוע ומקצוען. תוך כמה דקות מצא את התקלה ותיקן. יישר כח וירבו כמוך ויסאם.
תודה רבה. -
Zippi Koren ★★★★★ in the last week
בפניה הרביעית אליכם טיפלה בי בחורה בשם חן (מקווה שאני זוכרת את שמה הנכון) רק חן באדיבותה הרבה הצליחה להיענות למבוקשי לשאול שאלה מקדימה טכנאי לפני שנקבע עימו ביקור. קודמיה הבטיחו לחזור ולא חזרו ואף ניסו להתחמק לצערי מטיפול . למען כבודם לא … More אזכיר את שמם .
תודה לחן החמודה !! -
Tomer Kalmanovich ★★★★★ 2 weeks ago
שלום רב,
התקשרתי בנוגע לתקלה שיש לי במוצר שרכשתי לפני 3 ימים וקיבלתי מענה טלפוני מנציגה בשם סימה. סימה נתנה לי שירות אדיב, מקצועי ומלא רתימה כלפי המקצוע וכלפי הלקוח.
אני מאחל לכל לקוח באשר הוא לזכות במענה מסימה ומקווה שגם הטכנאי שיבוא אליי … More ביום שישי יהיה כמו סימה.
תודה לך סימה יקרה, תודה למנהלייך שמעסיקים אותך ושנזכה לבשורות טובות! -
Ifat Yakov ★★★★★ 2 weeks ago
שיחה עם נציגה נטע לי. בחורה מאוד מאוד שרותית. סבלנית ומקסימה. הצגתי בפניה ששני בנים שלי חוזרים מהצבא השבת ואין לי מכונת כביסה עזרה לי במקסימום שאפשר לבקש. הלוואי שתמיד נזכה לשירות ברמה כזאת אישית. אכפתית ומקצועית לא פחות! יישר כוח!!! -
Pesach Shraga ★★★★★ 2 weeks ago
ענתה לי חן
שירות כזה מעולה מזמן לא קיבלתי
עד שכל הפרטים נרשמו והסתדרו היא לא הניחה לנושא גם כאשר הדיון בינינו התמשך.
מגיע לה קידום משמעותי.
נתתי לה ציון מירבי איני יודע מה מהו המירבי לכן שמתי 10 אם מגיע אם יש יותר אז מגיע לה יותר -
ריקי מסס ★★★★★ 2 weeks ago
הטכנאי אריק הגיע אלינו בזמן ונתן שרות מצויין שכלל טיפול בבעיה , הסבר, וענה על כל שאלה בסבלנות רבה. כן ירבו נותני שרות אדיבים ונעימים כאלו. תודה. -
איתן היימן ★★★★★ 3 weeks ago
שובל, נציגת השירות נתנה התייחסות נפלאה לפנייתי, גילתה אחריות ומחוייבות למתן תשובה לבעיה מתמשכת ועמדה בהתחייבותה לקשר רציף איתי עד פתרון הבעיה.
איתן היימן
כפר ורדים -
אלעזר עוזרי ★★★★★ a week ago
רוצה לציין לשבח את נופר
הפגינה ראש גדול
על האכפתיות וההתחשבות במגבלה שלי כאדם שלא מתעסק עם אימיילים או בכל
הקידמה של פלא
והציעה לי לפתור את הבעיה דרך אחד מילדיי כדי לפתור את הבעיה
ובכך גרמה לי שקט ונוחות מה שאחרות
לא עשו
ישר כוח ירבו כמותך … More בישראל
שוב פעם
תודה נופר מכל הלב -
לימור הולצמן אדטו ★★★★★ a week ago
גיליתי תקלה בכיריים, התקשרתי לתאם טכנאי, מענה היה מהיר וקצר, תאמו לי ביקור לאותו השבוע.
מקווה שהטיפול של הטכנאי יהיה יעיל באותה מידה 🤞 -
נחמה ש. ★★★★☆ a week ago
רציתי ללחוץ על 4 כוכביות ,אבל אחרי כוכבית אחת הועוברתי ישר לאתר המפרסם.
עימכם הסליחה ועם הנציגה סימה שטיפלה בי במסירות רבה. -
עינבל אוזן ★★★★★ in the last week
ענתה לי הנציגה חן. על אף שיש לי מכונת לבאמט ולא היא אמורה לתת לי את המענה היא עזרה באדיבות זריזות ומקצועיות. יישר כח -
Eyal Misal ★★★★★ a week ago
החלפת גומיה בדלת מכונת כביסה נעשתה בצורה מקצועית ויעילה הקשר אם שרות לקוחות מצויין אדיב ויעיל