שירות הטכנאים הרשמי שארפ ישראל לשירותכם

להזמנת טכנאי התקשרו

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי שארפ SHARP הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר שארפ, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים שארפ כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מקרר שארפ חייגו עכשיו 072-397-4472
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מקררים תוצרת שארפ.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מקררי שארפ.
כל טכנאי שארפ בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי שארפ

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר שארפ ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

אורית ב. – רמת גן
“המקרר של שארפ שלנו התחיל לעשות רעש מוזר ולא קירר כמו שצריך. רטפון שלחו טכנאי למחרת בבוקר – הוא אבחן את התקלה במהירות, החליף רכיב קטן במקום, והסביר לי בדיוק מה קרה. השירות היה פשוט מצוין – מקצועי, אדיב ואמין.”
דוד מ. – ראשון לציון
“שירות ברמה גבוהה! המקרר שפתאום טפטף מים ונשמע כאילו עוד רגע מתפרק – רטפון טיפלו בזה כמו אלופים. הגיע טכנאי שעלה מיד על הבעיה (סתימה בניקוז), פתח, ניקה, סידר – והכל באותו ביקור. שירות מצוין ואכפתי
רונית ל. – בת ים
“הייתה לנו בעיה עם טמפרטורה משתנה בתא ההקפאה של מקרר שארפ. חששנו שצריך להחליף את כל המקרר, אבל ברטפון הרגיעו אותנו. הטכנאי הגיע עם חלק חלופי, עבד בזהירות, נתן אחריות – ופשוט הציל לנו את המקרר.”
אמיר ש. – גבעתיים
“אין על רטפון! המקרר שלנו התחיל להוציא ריח רע מאוד, ולא הצלחנו להבין למה. טכנאי שלהם הגיע, גילה סתימה במערכת ההפשרה וטיפל בזה באופן יסודי. השירות היה מהיר, מדויק ונעים – לגמרי ממליץ.
ענת י. – הרצליה
“המקרר הפסיק לקרר בדיוק לפני סופ"ש. ציפיתי להתייבש עד יום ראשון, אבל רטפון הפתיעו – הגיעו עוד באותו היום! השירות היה מקצועי, המחיר הוגן, והטכנאי הסביר הכל בסבלנות. נדיר למצוא שירות כזה

שאלות ותשובות על תיקון תקלות נפוצות למקררי שארפ

בדוק שהטמפרטורה מוגדרת נכון – לרוב 4 מעלות בתא הקירור.וודא שהמקרר לא מוצב קרוב מדי לקיר ושיש זרימת אוויר תקינה מאחור.נקה את הפילטרים או פתחי האוורור מהצטברות אבק.אם הבעיה נמשכת – ייתכן שחסר גז קירור או שהתרמוסטט תקול.

לעיתים מדובר ברעש תקין של המדחס או מפוח פנימי.אך אם הרעש חזק במיוחד או משתנה בפתאומיות – יש לבדוק.ודא שהמקרר עומד יציב ושהוא לא נוגע בקיר או ברהיטים.אם הרעש נמשך – פנה לטכנאי לבדיקת המדחס או המאוורר.

יתכן שפתח הניקוז של ההפשרה נסתם מקרח או לכלוך.נקה את הפתח בעזרת קיסם או מים חמים דרך הצינור האחורי.אל תשתמש בחפצים חדים – זה עלול להזיק למערכת.אם הבעיה חוזרת – ייתכן שיש צורך בבדיקת מערכת ההפשרה האוטומטית.

הצטברות קרח נובעת לרוב מחדירת לחות – כמו דלת שלא נסגרת טוב.בדוק את הגומיות ואת סגירת הדלת, ואל תפתח את הדלת לעיתים קרובות.אם יש שאריות מזון לא מכוסות – הן גם יוצרות אדים.במקררי No Frost, תקלה במנגנון ההפשרה עלולה לגרום לקרח מיותר.

לתא הקירור מומלץ לכוון ל-4 מעלות ולתא ההקפאה ל-18- מעלות.במקררים עם תצוגה דיגיטלית – ניתן לשלוט בנפרד על כל תא.במקררים עם כפתור סיבובי – עוצמה גבוהה = קירור חזק יותר.כדאי לבדוק עם מדחום פנימי שהמעלות תואמות את הצורך.

נורית האזהרה מאותת לרוב על טמפרטורה לא תקינה או דלת פתוחה.ודא שהדלת סגורה היטב, במיוחד אחרי הכנסת מוצרים חמים.אם הנורית לא נכבית – נתק את המקרר מהחשמל לדקה והפעל שוב.במקרים חוזרים – חשוב להזמין בדיקת טכנאי מוסמך.

שימוש קבוע במטלית לחה עם מים וסבון שומר על הגמישות והאטימה.הימנע מחומרי ניקוי חריפים שיכולים לייבש את הגומי.אם יש סימני עובש – אפשר לשפשף בעדינות עם חומץ או סודה לשתייה.בדוק שהגומיות לא קרועות – אחרת יש להחליפן בהקדם.

פנה את המקרר, נקה את המדפים עם מים וסבון עדין או חומץ.השאר קופסה פתוחה עם סודה לשתייה או פחם פעיל לספיגת ריחות.וודא שאין מזון מקולקל או שפג תוקף בתא.פתחי אוורור סתומים גם עלולים לגרום לריח – נקה אותם בזהירות.

לא מומלץ – הכנסת מזון חם מעלה את הטמפרטורה הפנימית ופוגעת בקירור.המתן שהאוכל יתקרר לטמפרטורת החדר לפני הכנסת המנה.מזון חם גם גורם להיווצרות אדים ולחות – מה שעלול ליצור קרח.

אם המדחס פועל כל הזמן – ייתכן שהדלת לא נסגרת טוב או שהאטם שחוק.עוד סיבה נפוצה היא הגדרת טמפרטורה נמוכה מדי או סביבה חמה במיוחד.כדאי לבדוק גם שהמקרר לא מלא מדי או לחילופין – כמעט ריק.אם התקלה נמשכת – מומלץ לפנות לטכנאי לבדיקה יסודית.