שירות טכנאים זנוסי
כאן לשירותכם

שירות הטכנאים הרשמי של נוסי (zanussi) ישראל

מחכה לשיחה מכם
וישמח לפתור כל תקלה

ניתן להשאיר פרטים
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מוצרי זנוסי הינם מוצרים איכותיים לחיים.

במידה וחלה תקלה במוצר זנוסי, חשוב לבצע תיקון אך ורק על ידי טכנאי מקצועי מוסמך ועל ידי שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

שימוש בחלפים “גנריים תואמים” עלול לגרום למוצר לעבוד באופן לא תקין ואפילו להביא להשבתתו ואף לסכנת המשתמש.

שירות טכנאים זנוסי כאן לשירותכם על מנת לייעץ ולעזור בכל בעיה ותקלה.

לתיקון מוצרי זנוסי חייגו עכשיו 072-396-9530
מרכז השירות מרום הינו הכתובת הנכונה לתיקון מוצרים מתוצרת זנוסי.
הטכנאים של חברת מרום קיבלו הסמכה מיוחדת לתיקון מוצרי זנוסי.
כל טכנאי מרום-זנוסי בעלי וותק עשיר בתיקון כל סוגי התקלות.
חברת מרום משתמשת בחלפים איכותיים ומקוריים לתיקון כל תקלה.
אנו גם מוכרים חלפים וחלקים למוצרי זנוסי.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
אנו נותנים 3 חודשי אחריות לכל תיקון של מוצר זנוסי ע”י החברה!

אודות חברת מרום

שירות מרום, החברה המובילה במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים , נותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית קריסטל,ראלקו, קריסטל וביג אלקטריק. שירות מרום מעניקה שירות מקצועי, אמין , יעיל ואיכותי למאות אלפי לקוחותיה בכל מקום ובכל זמן. כחברת שירות, השירות ללקוח הינו ערך עליון עבורנו ואנו עושים כל מאמץ על מנת להביא כל אחד ואחת ממאות אלפי הלקוחות שלנו לשביעות רצון מלאה מהשירות שניתן לו בכל אחד ממפגשי השירות עם חברתנו.

technician.png

לקוחות מספרים עלינו...

הילה מ. – כפר סבא
“המקפיא שלנו פשוט הפסיק להקפיא. תוך שעתיים הגיע טכנאי משירות מרום, החליף חיישן, והכול חזר לעבוד. שירות מקצועי, מהיר ואדיב. ממליצה מאוד.”
נדב ש. – חולון
“הזמנתי את שירות מרום בגלל בעיה במדיח של זנוסי (Zanussi). הטכנאי הגיע בזמן, ניקה פילטרים, פתר את הבעיה והסביר איך למנוע חזרה. שירות מעולה.”
רונית ג. – מודיעין
“מייבש הכביסה עשה רעשים נוראיים. הייתי בטוחה שצריך להחליף. רטפון טיפלו בזה – רצועה קרועה – והחזירו אותו לפעולה. מהירים, מקצועיים, והוגנים במחיר. פשוט מעולים.”
עידו ק. – בית שאן
“התנור פשוט לא עבד, כלום לא התחמם. שירות מרום עלו על התקלה מיד, החליפו גוף חימום, והשאירו את המטבח נקי כמו שקיבלו אותו. מרשים מאוד.”
נטע ב. – רעננה
“מכונת הכביסה הפסיקה לסחוט באמצע השבוע. התקשרתי לשירות מרום – הם שלחו טכנאי כבר באותו יום. טיפל מהר, היה אדיב וסבלני, והמחיר היה הוגן לגמרי. חוויית שירות מצוינת.”

ייתכן שהפילטר סתום או שיש גוף זר במשאבת הניקוז.
פתח את הפילטר בתחתית המכונה ונקה בעדינות.
ודא שהכביסה בתוף מאוזנת ולא כבדה מדי בצד אחד.
אם התקלה חוזרת – פנה לשירות לבדיקה מעמיקה.

לעיתים הפילטר סתום או המיכל בקונדנסציה מלא במים.
נקה את המסנן ובדוק שהצינורות לא חסומים.
אם זה לא פותר את הבעיה – ייתכן שגוף החימום או התרמוסטט נפגעו.
דרושה בדיקה של טכנאי מוסמך.

בדוק שהברז פתוח ושיש לחץ מים תקין.
נקה את מסנן הצינור בכניסת המים.
אם המשאבה לא שואבת כלל – ייתכן שיש תקלה בלוח הפיקוד.
במקרה כזה, מומלץ לקרוא לטכנאי מקצועי.

סביר להניח שגוף החימום העליון או התחתון אינו פועל.
בדוק אם נורת החיווי דולקת והאם התנור מקבל חשמל.
נקה את פנים התנור משומן שהצטבר סביב גופי החימום.
אם התקלה ממשיכה – דרוש תיקון מקצועי.

ודא שהדלת נסגרת היטב ושהאטם לא בלוי או קרוע.
בדוק שהטמפרטורה מכוונת ל-18°C- או פחות.
אם יש קרח על הדפנות – ייתכן שמנגנון ההפשרה לא עובד.
הפעל הפשרה ידנית ונסה שוב. אם לא משתפר – פנה לשירות.

רעש עדין הוא סביר, אך קולות נקישה או חריקה מעידים על תקלה.
ייתכן שיש בעיה בבולמי זעזועים או מיסבים.
בדוק שהמכונה יציבה ושאין עומס לא מאוזן בתוף.
רעש קבוע מחייב בדיקה של טכנאי.

רוב קודי השגיאה בתנורי זנוסי (Zanussi) מצביעים על בעיה חיישנית או חשמלית.
נתק את התנור מהחשמל לדקה וחבר מחדש.
אם הקוד חוזר – עיין במדריך למשתמש או פנה לשירות.
אל תנסה לתקן לבד – זה עלול לגרום לנזק נוסף

ייתכן שהרצועה פנימית נשמטה או נקרעה.
אם המנוע נשמע אך התוף לא נע – זהו סימן לכך.
במקרים נדירים – מדובר בבעיה בממסר או במנוע עצמו.
טיפול מקצועי יוכל להחזיר את המייבש לפעולה.

בדוק שהזרועות מסתובבות ושהן לא סתומות משאריות אוכל.
נקה את המסננים התחתונים והשתמש בטבליות איכותיות.
בחר תוכנית ארוכה אחת לשבוע לניקוי יסודי.
אם הבעיה חוזרת – ייתכן שיש צורך בהחלפת משאבה.

סביר שמדובר בעלייה בטמפרטורה, לרוב בגלל דלת פתוחה או הפסקת חשמל.
ודא שהדלת סגורה היטב ושהמאוורר לא חסום.
המתן מספר שעות לבדוק אם הטמפרטורה מתייצבת.
אם לא – יש לפנות לטכנאי לזיהוי התקלה