תקנון ותנאי שימוש

מרום שירותים ואחזקה תקנון ותנאי שימוש

  1. מבוא

1.1. האמור בתקנון זה מתייחס באופן זהה לשני המינים, ניסוח בלשון זכר הינו לצרכי נוחות בלבד.

1.2. ברוך הבא לאתר האינטרנט ו/או לאפליקציה של חברת מרום שירותים ואחזקה (שותפות מוגבלת) ח.פ. 550232854 (להלן “השותפות”).

1.3. בתקנון זה יקראו אתר האינטרנט והאפליקציה ביחד להלן “הכלים”.

1.4. למען נוחות המשתמש האתר ניתן לתרגום למספר שפות ואולם הנוסח המחייב יהא לעולם הנוסח בעברית בלבד, לא תשמע כל טענה שהיא ע”י משתמש בכל מקרה של הבדלים בין הנוסח בעברית לתרגום לשפה אחרת

1.5. השותפות עוסקת במתן שירותי תיקונים למוצרי חשמל ביתיים ובמכירת מוצרים שונים.

1.6. הכלים מיועדים למתן מידע אודות השותפות ושירותיה, למסירת עדכונים ללקוחות, לתיאום קריאת שירות לצורך התקנת מוצר חדש, ולצורך מכירת מוצרים והכל לפי אפיוניו של כל כלי מבין הכלים.

1.7. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש בכלים ועל כל פעולה שתתבצע על ידי המשתמש באמצעות הכלים, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין השותפות בעניין זה.

1.8. כל שימוש בכלים כמוהו כהסכמה לאמור בתקנון זה.

1.9. אין באמור בתקנון זה, כדי לגרוע מהוראות כל דין, למעט במקרים בהם ניתן להתנות עליהן וההתניה בוצעה בתקנון או בכלים במשתמע או במפורש.

1.10. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לתקן את התקנון בכל עת, כל שינוי ייכנס לתוקפו ממועד פרסומו, לפיכך אנו ממליצים לעיין בתקנון מידי פעם בפעם. שימוש המשתמש בכלים לאחר ביצוע השינויים מעיד על הסכמתו להם. תקנון זה עודכן לאחרונה בנובמבר 2025

1.11.בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין האמור בכלים לבין האמור בתקנון, יגבר האמור בתקנון.

1.12. שימוש בכלים, לרבות גלישה ו/או רכישת מוצרים על ידי המשתמש, מהווה אישור כי הלקוח קרא את הוראות תקנון זה וכן כי הוא מסכים להוראות תקנון זה.

1.13. יובהר כי המכירה של מוצרי השותפות בכלים הינה קמעונאית בלבד, לא תתאפשר מכירה סיטונאית.

1.14. כותרות הפרקים בתקנון זה מובאות לשם נוחות והתמצאות ולא ישמשו לפרשנות התקנון.

  1. קניין רוחני

2.1. תכני הכלים מהווים קניין רוחני של השותפות. השותפות ו/או מי מטעמה הינה בעלת הזכויות ו/או זכויות השימוש בשם ובסימנים המסחריים שבכלים, לרבות האייקונים, גרפיקה, עיצוב, תכנים, הצגה מילולית וכיוצ”ב.

2.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בדרך כלשהי בתכנים המופיעים בכלים אלא לצרכי מידע, הזמנת טכנאי ורכישה של מוצרים.

2.3. אין להפעיל או לאפשר הפעלת כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן הכלים.

2.4. אין להציג תוכן מהכלים בתוך מסגרת גלויה או סמויה או להציג את תוכן הכלים בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצובם המקורי בכלים ו/או מחסירים דבר כלשהוא.

2.5. אין לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש בכלים ו/או בתוכן הכלים כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.

  1. השימוש בכלים

3.1. כל אדם ותאגיד רשאים להזמין קריאת שירות בכפוף לתנאים המצטברים הבאים:-
3.1.1. הינו בגיר, מעל גיל 18.
3.1.2. הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות ;

3.2. כל אדם ותאגיד רשאים להזמין מוצרים באמצעות הכלים בכפוף לתנאים האמורים בסעיף 3.1 לעיל וכן כי הינם מחזיקים כרטיס אשראי בתוקף ותקין על שמם והם הבעלים של כתובת תיבת דוא”ל.

3.3. למרות האמור, השותפות תהא רשאית להימנע מלקיים קשרי מסחר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ואף מבלי למסור על כך הודעה, וזאת מכל סיבה שהיא ובמיוחד מהסיבות הבאות:-
3.3.1. משתמש שהפר תקנון זה ;
3.3.2. משתמש שביצע מעשה בלתי חוקי ;
3.3.3. משתמש שמסר פרטים אישיים כוזבים ;
3.3.4. משתמש שפגע בשותפות במעשה או במחדל;
3.3.5. משתמש שפגע בכלים של השותפות במעשה או במחדל;
3.3.6. כרטיס האשראי של המשתמש נחסם או הוגבל לשימוש.

  1. תיאום קריאת שירות בכלים להתקנה והדרכה של מוצר

4.1. משתמש בעל מוצר חדש (מוצר חדש משמעו מוצר שהגיע לראשונה למשתמש ובכלל זה מוצר מתצוגה וסוג ב’) המבקש להזמין טכנאי להתקנה, ימלא את הפרטים הנדרשים לכך באחד הכלים של השותפות.

4.2. לאחר מכן ייפתח לו חלון בו יהיו מספר מועדים אופציונליים להגעת מתקין, המשתמש יוכל לבחור אחד מהם.

4.3. לאחר השלמת מלוא הפרטים ובחירת המועד להגעת המתקין יש ללחוץ על כפתור ה “שלח”.

4.4. הפרטים שהוזנו יועברו לשותפות וטכנאי יישלח בהתאם.

4.5. לקוח המבקש לבטל את קריאת השירות או לשנות את מועדה עליו להתקשר לשותפות, למוקד השירות בטלפון 074-7222621 או 2620*. לא ניתן לשנות או לבטל קריאת שירות באמצעות הכלים.

4.6. ניתן לתאם ביקור טכנאי משעה 8:00 ועד 19:00.

4.7. משתמש שלא מצא מועדי ביקור נוחים עבורו בכלים, יוכל לפנות טלפונית למוקד השרות בטל’ : 2620*  ולבקש מועדים מתאימים.

  1. מכירת המוצרים באמצעות הכלים

5.1. השותפות מוכרת את המוצרים ללקוחותיה .

5.2. כאמור לעיל, המכירה באמצעות הכלים הינה קמעונאית בלבד, לא תתאפשר מכירה למי המתעתד למכור מוצרים אלה במכירה חוזרת.

5.3. ניתן לרכוש מוצרים רק למשלוח בישראל.

5.4. השותפות תהא רשאית להגביל את כמות המוצרים הנמכרת ללקוח בודד.

5.5. המכירה מותנית בקיום מלאי מוצרים בעת ביצוע ההזמנה, לא היה מוצר במלאי תודיע השותפות למשתמש על כך.

5.6.ההזמנות מתבצעות באחת מבין האפשרויות הבאות:- 
    5.6.1. טלפון  074-7222621 או 2620*.
    5.6.2. באתר האינטרנט.  5.6.3. באפליקציה.

5.7. בכלים יוצגו המוצרים המוצעים למכירה, מחיר כל מוצר, (כולל מע”מ), ואפשרויות המשלוח ותנאי התשלום. לפרטים נוספים ובירורים, מעבר לאלו המופיעים בכלים, ניתן לפנות לשותפות בטלפון ו/או באמצעות הדוא”ל כפי שמופיעים בכלים.

5.8. התיעוד במערכת השותפות ובכלל זה במערכת התשלומים, מהווה הוכחה להזמנה ולביצועה.

5.9. בכל עסקה של רכישת מוצרים, על המשתמש למסור את כל הפרטים הנדרשים לביצוע עסקה, ובכלל זה פרטים אישיים ופרטי כרטיס האשראי. יש להקפיד על הזנת פרטים מדויקים.

5.10. רק בעת אישור חיוב כרטיס האשראי, נקלטת ההזמנה. ההזמנה תיחשב כמחייבת לאחר שיינתן אישור על כך ובהתאם יינתן אישור על קליטת ההזמנה.

5.11. במקרה בו לא אושרה ההזמנה ע”י חברת האשראי תתקבל הודעה מתאימה. במקרה שכזה, לצורך השלמת הרכישה יידרש מהמשתמש ליצור קשר עם חברת האשראי לצורך הסדרת אישור חברת האשראי לביצוע ההזמנה ורק לאחר קבלת אישור חברת האשראי תטופל ההזמנה על ידי השותפות.

5.12. כל הזמנה תיעשה בהתאם למחירי המוצרים כפי שיהיו בתוקף בעת ביצוע ההזמנה. השותפות רשאית לשנות בכל עת את מחירי מוצריה ושינוי כאמור יהיה ממועד פרסום השינוי או כל מועד מאוחר מכך לפי הודעת השותפות. לא תהא למשתמש כל טענה בגין שינוי שכזה.

5.13. על המשתמש לעשות הגהה קפדנית של פרטי ההזמנה לפני המשלוח. השותפות לא תישא באחריות על שגיאות שביצע המשתמש בעת ביצוע ההזמנה.

  1. אספקה

6.1. מועדי האספקה המצוינים בכלים ימנו ממועד אישור ההזמנה ואישור התשלום באמצעות כרטיס האשראי.

6.2. המשתמש יוכל לבחור בין איסוף עצמי (אשר יתאפשר מסניף חולון בלבד של השותפות) לבין משלוח אשר יבוצע, לבחירת המשתמש באמצעות שליח (“עד הבית”, דהיינו אל המקום אליו יזמין המשתמש את השליחות). השליח יהא שליח השותפות או של חברת שליחויות חיצונית מטעמה. השותפות רשאית בכל עת לבטל או להוסיף אפשרויות משלוח, למידע אודות אפשרויות המשלוח השונות יש לפנות למפורסם בכלים.
המשלוח יבוצע תוך מספר ימי עסקים כנקוב בכלים, ימי עסקים משמעם ימים א-ה, למעט ערבי חג, חג וימי שבתון

6.3. עבור משלוח המוצרים יחויב המשתמש בדמי משלוח כמפורט בכלים בעת ביצוע ההזמנה.

6.4. בעת ביצוע הזמנה, יוכל המשתמש לבחור ביצוע משלוח לאחד מבין הישובים המופיעים בעת לחיצה ע”ג הכפתור המתאים. ביקש משתמש שכתובתו אינה מופיעה בין רשימת הישובים לרכוש מוצר, יהא עליו ליצור קשר טלפוני עם השותפות בטלפון 074-7222621 או 2620*, שאז יתאפשר איסוף עצמי כאמור בסעיף 6.2 לעיל.

6.5. המוצרים יסופקו בישראל בלבד. מאפייני שירותי המשלוח מפורסמים על פי המידע המתקבל מחברות המשלוחים (והינו באחריותם של אלה). במשלוח שיבוצע באמצעות שליח (עד הבית או לנקודה אחרת לבחירת המשתמש) לא נדרשת נוכחות הלקוח בביתו לקבלת המוצר; ביום המשלוח יקבל הלקוח הודעה מהשליח ויתבקש להשיב אם מאשר השארת המוצר בסמוך לדלת הבית/ בארון החשמל או במקום מוסכם אחר.

6.6. מועדי האספקה המצויינים בכלים הינם משוערים בלבד וייתכנו שינויים.
במקרה של מגבלה ביטחונית כלשהי במשלוח (לפי שיקול דעת חברת המשלוחים) ייתכן עיכוב במשלוח, למשתמש לא תקום כל טענה כלפי השותפות בשל כך

6.7. השותפות אינה אחראית על עיכוב בייצור או במסירת המוצר בשל כוח עליון או אירועים שלא בשליטתה ובכלל זה שביתות ועיצומים, פעולות מלחמה, איבה או טרור, סגר או הטלת מגבלות מלאים או חלקיים ובכלל זה עקב התפרצות מחלה מידבקת ו/או מגבלה ביטחונית כלשהי (לפי שיקול דעת חברת המשלוחים).

6.8. על  המשתמש  לבדוק את מצב הטובין בתוך זמן סביר מעת קבלתם. במקרה של נזק או חוסר לפריט כלשהו, יש להודיע מידית לשליח או לשותפות. הודעה שתישלח תוך זמן שאינו סביר לא תתקבל. לשותפות הזכות לבדוק את המוצר, מוצר פגום יזוכה במלוא עלות הרכישה או יוחלף באחר (לבחירת הלקוח), ואולם בשום פנים לא יעלה הפיצוי על עלות המוצר המקורי. במקרה של אובדן משלוח (ולאחר בדיקה עם הגורם המשלח), אחריותה של השותפות תהיה אך ורק לאספקה מחדש של המוצר המוזמן (האספקה תתבצע תוך מספר ימי העסקים כמקובל בשותפות), וזאת על חשבונה של השותפות ולמעט אם האובדן נבע ממחדל המשתמש, כדוגמת מתן פרטים שגויים. בכל מקרה מובהר כי השותפות לא תישא בכל נזק ישיר או עקיף (מכל מין וסוג שהם, לרבות אובדן הנאה, אובדן רווח ו/או נזק תוצאתי כלשהו) בגין אובדן כאמור ו/או בגין עיכוב/איחור במשלוח או בגין אספקת מוצר תקול וכי כל אחריותה בעת אובדן או אספקת מוצר תקול תתמצה באספקה מחדש בתנאים האמורים לעיל ובעת איחור באספקה, באספקה במועד המאוחר ומבלי לגרוע מזכותה של השותפות והיא לא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי

6.9. משתמש אשר המוצר שהזמין ונשלח אליו חזר לשותפות, ובכלל זה מאחר שמסר פרטים שגויים או לא מלאים או שתיאם מועד עם השליח אך לא היה במקום במועד שנקבע, תפנה אליו השותפות לביצוע משלוח חוזר, בתשלום.

  1. רכישת אחריות נוספת למוצר חדש

    7.1. השותפות תציע (לפי שיקול דעתה) ללקוחות אשר רכשו מוצר חדש, רכישת אחריות נוספת.

7.2. האחריות הנוספת משמעה הארכת תקופת האחריות בתקופה נוספת, בתנאים זהים לתנאי האחריות בשנה הראשונה, על סייגיה, וכנגד תשלום.

7.3. האחריות הנוספת ניתנת רק למוצרים חדשים ולתקופה של 30 יום ממועד רכישתם.

7.4. לקוח המעוניין ברכישת אחריות נוספת לתקופה נוספת ילחץ ע”ג לחצן רכישת אחריות נוספת.

7.5. לאחר מכן יהא על הלקוח להזדהות בהתאם להנחיות, שאז יוצגו בפניו אותם מוצרים שרכש ואשר ניתן לרכוש את האחריות הנוספת בגינם.

7.6. בנוסף יוצג בפני הלקוח המחיר הנדרש וכן המועד בו תסתיים תקופת האחריות הנוספת ככל שיבחר לרכוש אותה.

7.7. על הלקוח לסמן את המוצר בגינו מבקש את האחריות הנוספת.

7.8. על הלקוח לבדוק כי פרטי המוצר בגינו מבקש את האחריות הנוספת תואמים את הפרטים המופיעים ע”ג המסך. לאחר אישור הלקוח ואישורו את התקנון, תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הוא יועבר לעמוד התשלום.

7.9. לאחר השלמת העסקה יקבל הלקוח מיסרון ובו חשבונית המאשרת את הרכישה.

  1. רכישת כתב שירות

    8.1. השותפות תציע (לפי שיקול דעתה) ללקוחות אשר רכשו בעבר מוצר לו נותנת השותפות שירות, פרטיהם מזוהים במערכת השותפות (דהיינו מסרו לשותפות את פרטיהם ופרטי המוצר אותו רכשו בעבר) לרכוש כתב שירות למוצר.

8.2. כתב שירות ניתן לרכוש באופן שבו תסתיים תקופת השירות בחלוף 10 שנים ממועד רכישת המוצר, לכל היותר.

8.3. לקוח המעוניין ברכישת כתב שירות ילחץ ע”ג לחצן רכישת כתב שירות.

8.4. לאחר מכן יהא על הלקוח להזדהות בהתאם להנחיות, שאז יוצגו בפניו אותם מוצרים שרכש ואשר ניתן לרכוש כתב שירות בגינם וכן יוכל לראות את תנאי כתב השירות.

8.5. הלקוח יוכל לבחור את המוצר לגביו מבקש לרכוש כתב שירות, את משך תקופת כתב השירות (בהתאם לסייג האמור בסעיף 8.2 לעיל) ובהתאם יוצג לו מחיר לתשלום.

8.6. על הלקוח לוודא כי פרטי המוצר בגינו מבקש לרכוש כתב שירות תואמים את הפרטים המופיעים ע”ג המסך.
לאחר אישור הלקוח ואישורו את התקנון, תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הוא יועבר לעמוד התשלום.

8.7. לאחר השלמת העסקה יקבל הלקוח מיסרון ובו חשבונית המאשרת את הרכישה וכתב השירות.

8.8. תנאי השירות הינם כאמור בכתב השירות.

  1. ביטול עסקה והחזרת מוצרים

9.1. ביטול הזמנה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

9.2 ביטול עסקה לרכישת שירות- מדיניות ביטול כתב שירות מופיעה על גבי ההסכם עצמו.

9.3 ברכישת אחריות נוספת – ניתן לבטל בכל עת. הודיע הלקוח על ביטול טרם תחילת תקופתה, יקבל החזר כספי מלא. הודיע על ביטול לאחר תחילת תקופתה, יקבל החזר של החלק היחסי מהתשלום ששילם (ביחס שבין התקופה שנותרה עד סיומה המקורי של האחריות הנוספת לבין כלל תקופת האחריות הנוספת).

9.4 ביטול עסקה לרכישת מוצר

9.4.1. ניתן לבטל עסקה עד 14 יום (ובעבור אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש-עד 4 חודשים) ממועד קבלת המוצר או הקבלה, לפי המאוחר מביניהם.

9.4.2. השותפות תשיב ללקוח את כספו אולם ככל שיגרמו נזקים, היא תוכל לדורשם מהלקוח.

9.4.3. השותפות תשיב ללקוח את כספו בהמחאה או באשראי (עפ”י אופן התשלום).

9.4.4. כל החזרת מוצר תהא באריזתו ובצרוף החשבונית, בתנאי שלא נפגם.

9.5. אופן ביטול עסקאות:
9.5.1. לקוח יבטל את את העסקה בהודעה לשותפות, בה יציין את פרטיו: שמו המלא, כתובתו ומספר הטלפון שלו.
9.5.2. ההודעה יכול שתינתן באחת הדרכים כדקלמן:
בשיחה טלפונית לשירות לקוחות, בטלפון שמספרו: 2620* או 074-7222621
בהודעה שתינתן בבית העסק או במכתב בדואר רשום שיישלח לכתובת: הצורף 3, חולון
בהודעה שתשלח לכתובת דואר אלקטרוני כדלקמן: [email protected]
בהודעה שתשלח לפקס שמספרו: 074-7222743
בלחיצה על כפתור “ביטול עסקה” בדף הבית של אתר האינטרנט של השותפות ומילוי הפרטים הנדרשים עבור ביטול עסקת רכישת מוצר או ביטול אחריות נוספת.

  1. ביטול מצד השותפות

10.1. השותפות תהא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה ובכל עת, לבטל עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, כולה או חלקה ו/או את פעילות הכלים, כולם או חלקם.

10.2. מבלי לגרוע מן האמור תהא השותפות רשאית לבטל הזמנה: במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר; במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין; אם יתברר לה כי ההזמנה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של המשתמש ו/או מי מטעמו ו/או צד ג’ כלשהו ו/או הפרת התקנון.

10.3. הודעה על ביטול מעין זה תימסר ללקוח, השותפות תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הרוכש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין מוצר ככל שישולם.

10.4. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כלפי השותפות בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.

10.5. במידה והתגלה כי המוצר שהוזמן אזל מהמלאי, רשאית השותפות לבטל את ההזמנה ו/או להציע פריט חלופי שווה ערך. בוטלה הזמנה כאמור, השותפות לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי.

  1. אחריות למוצרים

11.2. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את השותפות.

11.3. אחריות התיקונים על המוצרים, ניתנת בכפוף לתנאים המפורטים בטופס האחריות המגיע עם המוצר.

11.4. השותפות (ו/או מי מטעמה) אינה נושאת במישרין ו/או בעקיפין באחריות כלשהי לנזקים הנובעים ו/או הקשורים בכל דרך שהיא לשימוש החורג מהמצוין בטופס האחריות ו/או הוראות השימוש.

  1.  אישור במקומות המיועדים לכך כי המשתמש יקבל מסרים פרסומיים של השותפות מהווה אישור להיכלל ברשימת התפוצה לדיוור שלה.משתמש המבקש להסיר פרטיו מרשימת התפוצה, רשאי לעשות כן בכל עת באופן הנקוב במסר הפרסומי . פנייה להסרה כאמור תטופל תוך 3 ימי עסקים.
  1. אחריות השותפות

13.1. השותפות עושה מאמץ לשמור על תקינותו של הכלים ופעילותם. יחד עם זאת, אין היא מתחייבת שלא תהיה תקלה כלשהי בפעילות (לרבות בשל קלקולים או תקלות בתקשורת, תקלות חומרה, תוכנה וכיוצ”ב).

13.2. השותפות לא תישא בכל אחריות שהיא לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי שמקורו באיחורים בהעברת מידע/קריאת שירות.

13.3. השותפות לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות הכלים – תהא עילת התביעה אשר תהא -לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. אחריותה של השותפות בכל מקרה תוגבל לסכום ההזמנה.

13.4 המשתמש מסכים לכך שכל הסתמכות על הבעות עמדה, עצות, המלצות וכיוצ”ב המוצג בכלים נעשה לפי שיקול דעתו של הלקוח ובאחריותו הבלעדית .

13.5. המידע בכלים הינו לצרכים אינפורמטיביים בלבד.

13.6. השימוש בכלים הינו כמות שהוא AS IS .

13.7. כל תוכן ו/או מידע המובא בכלים בקשר למאפייני מוצר, אשר מקורו בצדדים שלישיים, כגון יבואן ו/או יצרן המוצר ו/או ספק השירות (לפי העניין), לרבות מפרטים, הוראות הפעלה ונתונים שונים, נמסר על ידם ולשותפות לא תהיה כל אחריות לגביו.

13.8. כל שימוש בתוכן בכלים, לרבות בתוכן המסופק על ידי השותפות (לרבות הנחיות לפתרון תקלות ממוחשב, מאמרים, מפרטים, הוראות שימוש ו/או תמונות) ו/או בתוכן של צד שלישי לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה בכלים ו/או בפרסומת בכלים יתבצע על אחריותו הבלעדית של המשתמש. המשתמש מסכים לכך שכל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות, המלצות או כלי תוכן אחר המוצג בכלים נעשה לפי שיקול דעתו של הלקוח ובאחריותו הבלעדית (לפיכך, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי מוסמך לפני כל פעולה). למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגד השותפות בקשר לתוכן בכלים, לרבות לתוכן המסופק על ידי השותפות ו/או לתוכן של צד שלישי, וכן לרבות תוכן לגבי מוצרים ו/או מבצעים, לרבות, בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או כניסה כאמור ו/או בשל הסתמכות על תוכן של צד שלישי ו/או בשל פגיעה בפרטיות בעקבות שימוש כאמור.

13.9. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, השותפות אינה אחראית לכל נזק עקיף או ישיר, שייגרם למשתמש או לרכושו, כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע ו/או השירותים ו/או התכנים המופיעים בכלים.

13.10. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את השותפות.

13.11. השותפות רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק או להשהות את הפעלת כלי מבין הכלים או חלק ממנו, לשנות מעת לעת את מבנה כלי מבין הכלים ותוכנם לרבות מראהו וכן את אופי, היקף וזמינות השירותים הניתנים בו, וכל היבט אחר הכרוך בהם – והכול, ללא צורך במתן הודעה מראש.

13.12. הכלים יכול שיציעו קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאתרים אחרים, אשר אינם בפיקוח השותפות ואינם נבדקים על ידה, לרבות לעניין מהימנותם, חוקיותם והאבטחה בהם. לפיכך השותפות לא תישא בכל חבות מכל סוג שהוא, בכל הקשור לזכויות הקניין הרוחני או כל זכות אחרת של צד שלישי, בגין התוכן שיפורסם באתרים אלו או באתרים המקושרים לאתרים אלו. השותפות רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי להסיר כל קישור ו/או להוסיף קישורים נוספים. השותפות אינה מתחייבת כי הקישורים לאתרי האינטרנט האמורים יהיו פעילים ויובילו לאתרי אינטרנט פעילים.

13.13. תכונות, דגמים, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים המתוארים או מוצגים בכלים, לרבות כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים בכלים, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות נתונים, דגמים ומחירים ללא הודעה מוקדמת.

   14. כללי-

14.1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובעים ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל בלבד.

14.2 השותפות רשאית לשלוח חשבוניות (מס/זיכוי) ממוחשבות בדרך אלקטרונית.

14.3 רישומי המחשב של השותפות בדבר הפעולות המתבצעות בכלים יהוו ראיה לנכונות הפעולות.

14.4 עיכוב או הימנעות מצידה של השותפות מלממש או מלאכוף זכות מזכויותיה על פי תקנון זה, לא יראו אותם כויתור או כמניעה מצידה מלהשתמש בזכויותיה בעתיד, והיא תהא רשאית להשתמש בזכויותיה, כולן או מקצתן, בכל עת שתמצא לנכון.

14.5 כל סכום שתחוב השותפות למשתמש מכל סיבה שהיא, לא יהא המשתמש זכאי לקזזו מכל סכום שיחוב לשותפות, אלא בהסכמתה של השותפות.